Threads worden binnen no-time verwijderd en degene die hem heeft geopend gebanned.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
tot 3 maanden geleden ofzo. Daarna vind ik dat ze aardig modden hoor.
Ik probeer er zelf ook nog achter te komen, een topic begint dus met een plaatje en als je dan op reply drukt kun je het hele topic zien. Als je reageert kom je weer op de hoofdpagina van die categorie, dus dan moet je dat topic weer opzoeken, ik snap niet echt waarom dat isquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef OldJeller het volgende:
Kan iemand even snel uitleggen hoe 4chan precies werkt.
Heb er weleens gekeken, en je ziet dan allerlei categorieën waar je op kan klikken.. dan kom je in een soort van topic die in die categorie valt en daar post men vanalles in.
Ik kon niet echt een structuur vinden.. hoe vind je iets?
Of is het gewoon dat je het moet bezoeken en dat je op dat moment maar moet hopen dat er iets grappigs in die "topics" wordt gepost?
2x backspace..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer er zelf ook nog achter te komen, een topic begint dus met een plaatje en als je dan op reply drukt kun je het hele topic zien. Als je reageert kom je weer op de hoofdpagina van die categorie, dus dan moet je dat topic weer opzoeken, ik snap niet echt waarom dat is
Iemand bedenkt iets kuts. stopt er een plaatje bij en post het anoniem. Dat is /b/, het random board.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef OldJeller het volgende:
Heb er weleens gekeken, en je ziet dan allerlei categorieën waar je op kan klikken.. dan kom je in een soort van topic die in die categorie valt en daar post men vanalles in.
Of is het gewoon dat je het moet bezoeken en dat je op dat moment maar moet hopen dat er iets grappigs in die "topics" wordt gepost?
Ook wel 'newfags' genoemd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het grappige is imo dat veel /b/ 'ers denken dat ze populair zijn en enige arrogantie gaan vertonen
Preciesquote:
het is een forum zonder registratie, iedereen heet Anonymous. Het draait om plaatjes. Als je een topic opent, moet je daar een plaatje bij posten. Reacties kunnen ook een plaatje bevatten, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef OldJeller het volgende:
noko in het emailveld zettenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer er zelf ook nog achter te komen, een topic begint dus met een plaatje en als je dan op reply drukt kun je het hele topic zien. Als je reageert kom je weer op de hoofdpagina van die categorie, dus dan moet je dat topic weer opzoeken, ik snap niet echt waarom dat is
noko in het emailveld zettenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef OldJeller het volgende:
oké, bedankt voor de uitleg.
Blijft dus gewoon een vage site op zich, waarbij veel snel verschijnt en ook verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |