Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
O, iedereen is boos lees ik? Ik wil ook!
ja 4-0quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.
Boos zijn vanwege een sport.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.
En ze zijn nog smeriger dan een varken met varkensziekte.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
onze buurman heeft een duiven hok. Duiven laten soms een wittige spetterende substantie uit hun kont flabberen.
Dat klopt. En ze lokken vliegen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ze zijn nog smeriger dan een varken met varkensziekte.
Wat een falers, die godenzonen.quote:
Yeah right, wat dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef gers het volgende:
owja fas![]()
ik heb vannacht gedroomd over me poster
dat ik er tussen lachquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een falers, die godenzonen.
[..]
Yeah right, wat dan?
Lachquote:
Nou en. Ik heb lekker niet geslapenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef gers het volgende:
owja fas![]()
ik heb vannacht gedroomd over me poster
hihi HAP HAPquote:
Stoer zeg.quote:
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of deathquote:
Met psychopathic bullshizzle.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death
Je mag de grap zeker niet quotenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef gers het volgende:
een lullige koniginnedag grap gemaakt over 7 jarig meisje die overleden bij het drama in apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |