quote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ben net naar een Turkse film geweest.Was wel oké, alleen behoorlijk overgedramatiseerd. Jeetje zeg, allemaal huilende, dood gaande mensen in slow-motion.
Ja he. Ik denk steeds dat het in scene gezet is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef reetveter het volgende:
GodseklereDie wijven bij 'lekker slim' zijn echt kankerdom. Dat die nog niet door een auto geschept zijn
!
date materiaal ?quote:
Dat moet wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja he. Ik denk steeds dat het in scene gezet is.
Als je mij een zak geld geeft wil ik ook wel zo dom als een josti overkomen hoor!!!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad'Nelson Mandela, jaa die heeft wel wat verkeerde dingen gedaan'
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef gers het volgende:
zullen we een welcome back feestje geven voor bt
Natuurlijk is het in scene gezet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja he. Ik denk steeds dat het in scene gezet is.
Ik vanaf 2003quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zie trouwens net dat ik 2 dagen geleden 1 jaar lid was van Fok!
Time flies when you're having fun!!!
Omdat die lul van een van basten een paar dagen geleden nog riep dat we beter in de UEFA kunnen spelen...quote:
inderdaad de wedstrijd draaide nergens meer om voorronde CL wie wilt dat nouquote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Omdat die lul van een van basten een paar dagen geleden nog riep dat we beter in de UEFA kunnen spelen...
Tsja, daar verdien je toch niks mee....quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad de wedstrijd draaide nergens meer om voorronde CL wie wilt dat nou
nee die onbekende oostblok clubs is veel mooier om daar heen te gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, daar verdien je toch niks mee....
We kunnen kankeren wat we willen maar laat hem aub wel nog een paar seizoenen zitten, nu weer een nieuwe trainer kan ik echt niet aan hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef bloodysunday het volgende:
Pff ajax is echt drama de laatste tijd, geef ajax zijn gezicht terug!
Maakt de kaartjes wel goedkoper!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
nee die onbekende oostblok clubs is veel mooier om daar heen te gaan
das waarquote:
Nee ik was niet sarcastisch.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk is het in scene gezet.
Of was je sarcastisch?
Ik ben er ook voor dat hij nog minstens 1 seizoen blijft. Selectie bij elkaar houden alleen het beleid moet veranderenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
We kunnen kankeren wat we willen maar laat hem aub wel nog een paar seizoenen zitten, nu weer een nieuwe trainer kan ik echt niet aan hoor!
Tell me.quote:
Ohhquote:
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik was niet sarcastisch.![]()
Oh and welcome back Bt.
[ afbeelding ]
Euhh, geen idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef gers het volgende:
Fas
wat zijn 50 lesbo's in aarde?
Hoe noemt men een crematorium voor lesbiennes ?
Zo, dijenkletser. Zelf bedacht?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
'Tinkerbell is ook nyfomane, want zij is een nymf'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |