ik zat ooit eens zo te eten in de stad uit een zak pepernoten met een vriend, komt er zon vliegende rat langs die op zijn fucking hand strontquote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
onze buurman heeft een duiven hok. Duiven laten soms een wittige spetterende substantie uit hun kont flabberen.
holocaust ontkennenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
BT heeft echt een ban gekregen voor wat ze zei? Dit bewijst maar weer wat een IQ loze mensen met het inzicht van een gebakken ui dit forum proberen te leiden.
Dat deed ze niet eens.quote:
skönquote:
Ja, maar bij sommige mensen ontbreekt het nu eenmaal aan herkennen van sarcasme. Iedereen die op dat moment aanwezig was wist dat ze het niet meende, behalve swarma, maar goed, achter de schermen zijn ze net zo kansloos dus.quote:
Wa?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ick ben keuning op kitaar.![]()
maer wol nock stids un elektrieke
Niet allemaal, sommige wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef gers het volgende:
zijn mods dan wel eens helder , alle mods zijn toch autisten?
Bwhehequote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme.![]()
![]()
Wil ik ala machoman stoer uit de gazeuse fles lurken giet ik het zo m'n nek in. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme.![]()
![]()
Wil ik ala machoman stoer uit de gazeuse fles lurken giet ik het zo m'n nek in. [ afbeelding ]
hoeraquote:Op zondag 3 mei 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je uitleg, sorry als je daarvan nog meer hoofdpijn hebt gekregen.
wat dacht je van sterke drank in je neus krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme.![]()
![]()
Wtf?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat dacht je van sterke drank in je neus krijgen![]()
als een of andere kloothommel een leuke opmerking gaat maken, terwijl ik serieus zit te zuipen....quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Hoe krijg je dat voormekaar? Flinke snuif nemen terwijl je eigenlijk de fles drank aan je lippen wou zetten?
dat bruggetje wat je probeert te maken bevalt me nietquote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat MTV-programma "A Shot At Love With Tila Tequila"_!
Heh?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat bruggetje wat je probeert te maken bevalt me niet![]()
[..]
Met een vriendin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |