Mijn naam staat voor keltische waternymfquote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
'Tinkerbell is ook nyfomane, want zij is een nymf'
WTF! Dat nimfenverhaal was een stuk leuker!quote:Ilse is een Duitse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `gewijd aan God`.
Hier, dat zegt al genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn naam staat voor keltische waternymf![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn naam staat voor keltische waternymf![]()
Ah, de maagdquote:ILSA (Naam van een waternimf, een elfje)
ILSE (Keltische naam, betekent: de kuise (de maagd) )
Haha.quote:
een pottebakkerijquote:
Overwinnaar in je eigen slaapkamertje, jaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.![]()
Geweldig.
Mijn naam staat voor overwinnaar van het volk. So true.
Mm te slecht om maar enigszins een glimlach op m'n gezicht te toveren.quote:
Och jeetje, in een slechte bui meid.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overwinnaar in je eigen slaapkamertje, ja.
De mijne betekent beminnelijke godin. Onee, wacht..
Kali, je moet alles een keer proberen! Behalve heroine, en dingen die je krijgt van mensen die je niet kent.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik positieve bijval zou krijgen van jou toen ik zei dat de coke was besteld!
Integendeel, ik voel me superquote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm te slecht om maar enigszins een glimlach op m'n gezicht te toveren.
[..]
Och jeetje, in een slechte bui meid.
Ja goed hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Integendeel, ik voel me super! En jij
?
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kali, je moet alles een keer proberen! Behalve heroine, en dingen die je krijgt van mensen die je niet kent.
Kankers irritant jaquote:Ilse wordt vaak gezien als een naam die vervelend is om te schrijven in blokletters of om te typen, omdat de hoofdletter I en de kleine letter L sterk op elkaar lijken (en er in sommige lettertypen exact hetzelfde uitzien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |