Hey faggots,
Mijn naam is hydrah, en ik haat jullie allemaal !
Jullie zijn allemaal domme dikke no-lifers die elke seconde van hun leven spenderen aan het bekijken van stomme topics en aftanse afbeeldingen, jullie zijn echt het laagste van het laagste, eerlijk gezegd vraag ik mijzelf wel eens af of jullie al eens een meisje hebben gehad? Ik bedoel, het is misschien makkelijk om iemand uit te lachen of te bekritiseren om je eigen onzekerheden te verbergen, maar jullie nemen het naar een heel nieuw niveau !
De meeste van jullie topics zijn zelfs slechter als jezelf aftrekken op foto's van Hyves.
Ik ben niet bang, kom maar met je beste tegen antwoord, ik ben toch bijna perfect. Ik was vroeger aanvoerder van het voetbal elftal en werd op school altijd als eerste gekozen bij trefbal, welke sport doen jullie trouwens, behalve "gezamelijk aftrekken op getekende afbeeldingen van japanse jonge meisjes", ook haal ik 10en op ongeveer ieder proefwerk/tentamen om over mijn vriendin niet te zwijgen, ze is echt gewoon te lekker(Ze heeft me net nog gepijpt, "shit was SO cash").
Jullie zijn allemaal te zielig voor woorden en zouden zelfmoord moeten plegen..
Bedankt voor het luisteren.
![]()
(Afbeelding gerelateerd, dat ben ik met m'n bitch !)