Ik heb nu die special wel via TPB, nog maar 15 uur!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, de commotie rond de piraatjes doet ze geen goed. Dan maar over naar mininova.
Waarom?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't noek? We maakten ons zorgen
.
Noekjequote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom?
Er lag geen sneeuw dus ik was intens gelukkig.
Wat heb je een druk forum, Piet!Valt het nog te combineren met de crisis?
Ola hondjes! Wanneer ga je weer naar Spanje?Spanje
Spanjaarden
Sangria
CarO!quote:
Ach, cool! Als het maar lekker loopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja het is echt druk, gister dikke paniek. Maar gaat allemaal wel ja, de crisis is erg rustig en gaat z'n gangetje
. Het loopt allemaal lekker dus ach, cool
.
Gelukkig dat je intens aan 't genieten was. In tijden was je hier elke dag, en nu ineens een week niet
!
en zon, en zee en bergen , ole olequote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom?
Er lag geen sneeuw dus ik was intens gelukkig.
Wat heb je een druk forum, Piet!Valt het nog te combineren met de crisis?
Ola hondjes! Wanneer ga je weer naar Spanje?Spanje
Spanjaarden
Sangria
Dus je bent gelijk weer thuis, had het even uitgesteld,quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!
Jezus, wat een toestand in Apeldoorn hè? Ik heb net de beelden gezien.
Ja, gelukkig zat ik in Eindhoven.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!
Jezus, wat een toestand in Apeldoorn hè? Ik heb net de beelden gezien.
Haha ja daar zijn er heel veel vanquote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
CarO!![]()
Ik heb echt wel duizenden Duitsers gezien. Echt, niet normaal. Ik moest nog aan je denken.![]()
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zat ik in Eindhoven.
Nu nog steeds trouwens.
Ja, die koester ik ook nog wel. Ik moet het zand nog uit mijn koffers schrapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk weer thuis, had het even uitgesteld,
even het vakantiegevoel koesteren.
Zie tagje.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan?
[..]
Ja, die koester ik ook nog wel. Ik moet het zand nog uit mijn koffers schrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |