Wat is een goede termijn om iets te laten weten na een date?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Dan ga je z.s.m. smsen om te vragen hoe hij het vond en zo blijf je met elkaar smsen.![]()
@ halfbearded: Wel jammer trouwens dat het meisje niet geïnteresseerd was
dat z.s.m smsen en blijven smsen doe ik ook niet meer, als de jongen in kwestie uit zichzelf niets stuurt dan weet ik ook genoeg!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Dan ga je z.s.m. smsen om te vragen hoe hij het vond en zo blijf je met elkaar smsen.![]()
@ halfbearded: Wel jammer trouwens dat het meisje niet geïnteresseerd was
Gewoon lekkere muziek kei hard aanzetten, dan komt het vanzelfquote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet ook nog schoonmaken.![]()
Ik heb alleen geen zin.
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
dat z.s.m smsen en blijven smsen doe ik ook niet meer, als de jongen in kwestie uit zichzelf niets stuurt dan weet ik ook genoeg!
ja, maar je kan ook uit 'beleefdheid' terugsmsen zonder dat je er eigenlijk iets mee bedoelt. En als de jongen zelf ook contact wil houden smst hij ook wel eens uit zichzelf.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.![]()
Maar als je gaat wachten tot de ander smst...straks wacht die gast weer op jou. Schiet niet op. Ik ben wel zo dat ik ff sms om te vragen hoe hij het vond ofzo. Of je hebt het er natuurlijk ter plekke over.![]()
@ Tijn. Een goede termijn? Geen idee. Gewoon ff later als je gaat slapen ofzo. Sta daar niet bij stil hoor en ben al helemaal geen ervaringsdeskundige.
Je komt er snel genoeg achter denk ik of iemand uit beleefdheid terugsmst of niet. Das gewoon een gevoel denk ik. LIjkt me ook wel logisch dat ie uit zichzelf een smst. Ik bedoel dat ook. Ik ga niet iemand overladen met smsjes natuurlijk en niks terugkrijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook uit 'beleefdheid' terugsmsen zonder dat je er eigenlijk iets mee bedoelt. En als de jongen zelf ook contact wil houden smst hij ook wel eens uit zichzelf.
Goed idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon lekkere muziek kei hard aanzetten, dan komt het vanzelf
Gewoon niet te veel bij nadenken dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.![]()
Maar als je gaat wachten tot de ander smst...straks wacht die gast weer op jou. Schiet niet op. Ik ben wel zo dat ik ff sms om te vragen hoe hij het vond ofzo. Of je hebt het er natuurlijk ter plekke over.![]()
@ Tijn. Een goede termijn? Geen idee. Gewoon ff later als je gaat slapen ofzo. Sta daar niet bij stil hoor en ben al helemaal geen ervaringsdeskundige.
Hmm ik vroeg haar in de trein nog of ze het leuk gehad heeftquote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is een goede termijn om iets te laten weten na een date?
Dan staat de muziek niet hard genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Alleen als ik aan het stofzuigen ben hoor ik de muziek niet.![]()
Dat kan inderdaad ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vroeg haar in de trein nog of ze het leuk gehad heeft
Ik ben een nette jongen en ik denk aan mijn buren.quote:
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragenquote:
Ik was laatst in Laren, daar liepen er een heleboel rond!quote:
Laren? Hmm,... niet helemaal mijn plekje hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik was laatst in Laren, daar liepen er een heleboel rond!
Ik eigenlijk ook niet zo. Ik wil het gewoon weten! En even spannend is wel leuk maar hoe langer het duurt hoe onzekerder je kan worden en gaat denken: hij haat mequote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragen
Maar dat komt omdat ik echt niet tegen die onzekerheid en het afwachten kan...
Als ik zeg nieuwbouw waar denk jij dan aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laren? Hmm,... niet helemaal mijn plekje hoorWaar woon je eigk?
Goed zoquote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen en ik denk aan mijn buren.
Hmm ik hoop dat zij er ook zo over denkt, over dat zoenenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet zo. Ik wil het gewoon weten! En even spannend is wel leuk maar hoe langer het duurt hoe onzekerder je kan worden en gaat denken: hij haat mehij vind me vast vreselijk etc etc.
En zoenen op 1e date doe ik ook niet.
Dat kan niemand volgens mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragen
Maar dat komt omdat ik echt niet tegen die onzekerheid en het afwachten kan...
Ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nog wilde verhalen dit weekend gebeurd?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |