quote:
alle vrouwen en peterquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef D. het volgende:
Eline wil alleen haar eigen gezuiverde pis drinekn
Dacht dat het Eline was die dat zeiquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Pl0x het volgende:
marilein : Ik zou aleen mijn eigen pis drinken
Idd, ik zwem liever een week in pis dan een dag naast die bloedende stinkdoos van Renate zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef Loedertje het volgende:
Irritant dat gezever van Peter. Als je een week kunt overleven met een Renate bacterie bom in 1 ruimte dan overleef je een zwembad ook wel.
Maar hij hoefde niet in Renatequote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef Loedertje het volgende:
Irritant dat gezever van Peter. Als je een week kunt overleven met een Renate bacterie bom in 1 ruimte dan overleef je een zwembad ook wel.
pussy !!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar kan ik de XTC vinden tussen de boodschappen?
Goedemorgen mensen [ afbeelding ]
Niet om het één of ander Jimbo, je maakt me toch erg nieuwschierig nu?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
jeroen zou het gewoon doen
uit ervaring sprekend kan ik je zeggen dat ttyfus goor is
oh en er is een tab met verdovende middelen, wiet en Xquote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar kan ik de XTC vinden tussen de boodschappen?
Goedemorgen mensen [ afbeelding ]
Ik heb de opdrachten van vandaag gezien, dit gaat leuke streams opleveren.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Zwaar maar ook boeiend om naar te kijken??
ja vrijwilligquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Niet om het één of ander Jimbo, je maakt me toch erg nieuwschierig nu?
Vrijwillig ook?
De hele dag door opdrachtenquote:Zondag 3 mei, 10.50 uur
Oorlog in The Bunker
De eerste week van The Bunker zit erop, het is een ware uitputtingsslag. De eerste echte vermoeidheidssymptomen komen nu boven water en de beperkte voeding begint nu ook zijn tol te eisen. Het is nu tijd om de Overlevers een tandje harder aan te pakken. Vandaag omstreeks 13.00 uur gaat de eerste weekuitdaging van start. De streamer heeft bepaald dat deze "8 uur geen hand voor ogen" is. In deze 8 uur zijn de Overlevers volledig verstoten van licht, electriciteit en water. Verder zal The Bunker de hele dag door opdrachten aan de Overlevers geven. We houden jullie op de hoogte...
mooi !quote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb de opdrachten van vandaag gezien, dit gaat leuke streams opleveren.
We wachten afquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb de opdrachten van vandaag gezien, dit gaat leuke streams opleveren.
Nog minder peuken en hij gaat Renate achternaquote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
nog even en peter is de eerste die t zwaar heeftgo go go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |