niet meer iigquote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?
stel het voor in de indeeen boxquote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Pl0x het volgende:
hehe Sinasappels eten LOLZ
Kunnen ze niet eens zinnig een orgie doen ofzo?
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^quote:Op zondag 3 mei 2009 10:48 schreef blomst het volgende:
Een opdracht die wat langer duurt dan 1 a 2 minuten zou wel leuk zijn.
Iddquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^
bruine bonen.??????? en dan het toiletpapier in een bak omgquote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, arme Bobby.![]()
Zet ze maar op water en brood of water en bruine bonen. Stemmen maar.![]()
![]()
ja laten we ze weer met een bak water laten liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bruine bonen.??????? en dan het toiletpapier in een bak omg
goedemorgen overigens
even zwaar als vorige keer ?quote:
24uur lang droogneuqenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Jacquelineh het volgende:
Idd laten ze aub een zwaardere opdracht verzinnen die inderdaad 24 uur duurd.Want dit slappe gedoe hebben we wel ff gehad nu
Da's iets te vaagquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan het vandaag zwaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |