eens per zoveel tijdquote:
Morning Noek, ze gaan straks bonen sorteren. In het donker.quote:
jaquote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Welke OP, deze deze is afgeleid van Welke Michiel, Veenstra Veenstra
ze willen ze niet teveel geven, net als dat ze een vork gebruiken als kam.,quote:Op zondag 3 mei 2009 10:33 schreef blomst het volgende:
Waarom hebben ze maar 1 theedoek om af te drogen?
Maar ze willen ook niet dat de bunkerbewoners ziek worden, waarom dan zo behelpen met het schoonmaken,afwassen e.d.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze willen ze niet teveel geven, net als dat ze een vork gebruiken als kam.,
postte er een maandje of 6 nu (sinds SR ben ik blijven hangenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me jou trouwens niet echt herinneren in de 3FM reeks
Of ben je daar nog 'nieuw'?
ach ziek zwak en misselijk kan gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 10:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze willen ook niet dat de bunkerbewoners ziek worden, waarom dan zo behelpen met het schoonmaken,afwassen e.d.
Klopt, dat zou toch als beloning gegeven worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap zowiezo al niet dat ze daar leesvoer hebben ....
mogguhquote:
mogguhquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Welke OP, deze deze is afgeleid van Welke Michiel, Veenstra Veenstra
ik denk dat ze ze een klein beetje bezig willen houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, dat zou toch als beloning gegeven worden?
Eeeeeeeh: hebben ze die verdient?
Maar wel komisch hoe braaf ze aan het schrobben nu zijn.
mag ik nu een knuffelquote:
quote:
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat zo'n smerig idee. Je toiletpapier in een bak gooien.
Niks mis mee maar ze luisterden zo braaf, vond ik wel geinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat ze ze een klein beetje bezig willen houden
Brazilië igg wel. Maar het blijft smerigquote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |