60 party...WHOOHOOquote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil niet *voor lul* staan.
Mooi, Verkleden die hap, allemaal een panty van 60 den en een plofbroekje.Peter kan zijn vrouwelijke nichterige kant dan laten zien.
Van varkensgriep ga je met goede medicatie niet dood hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we willen em ziek...niet dood van een of andere infectie
die raakt t kwijt, no mercyquote:
Thanx, gestemd.quote:
tuurlijk mag hij zijn gel houden, dat heeft hij al vanaf het begin mee, en was dus niet iets extra's.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Zal ik even een poll maken of Peter zijn gel mag houden?
hij mag verplicht nix van me krijgen danquote:Op zondag 3 mei 2009 11:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van varkensgriep ga je met goede medicatie niet dood hoor
Of voor iedereen een "leuk outfitje" bij de plaatselijk kringloop cq. leger de heils weghalen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil niet *voor lul* staan.
Mooi, Verkleden die hap, allemaal een panty van 60 den en een plofbroekje.Peter kan zijn vrouwelijke nichterige kant dan laten zien.
Dat is waar, maar wij kunnen dat toch echt wel afpakken (hoop ik).quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef blomst het volgende:
tuurlijk mag hij zijn gel houden, dat heeft hij al vanaf het begin mee, en was dus niet iets extra's.
Die zweren zelf ook bij gelquote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban die hem zijn gel wel gunt.
hij een fanclub. neverquote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja, als dat zo is, dan is die achterban minstens zo idioot als Peter.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
guidosquote:
Hij zei al dat hij dan zeep zou gaan gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |