Niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 08:44 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat er nog geen software is die dit soort praktijken tegen kan gaan.
Euh.. jawel :pquote:Op zondag 3 mei 2009 08:44 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat er nog geen software is die dit soort praktijken tegen kan gaan.
http://housecall65.trendmicro.com/quote:Op zondag 3 mei 2009 10:27 schreef J.Herrer het volgende:
Soms heb ik weleens dat ik fucking lange text heb getypt, dan wil ik invoeren drukken of bijv. iets wijzigen maar overal waar ik dan klik kom ik op een andere site terecht
Nee het is geen spyware.quote:
Helemaal mee eens, wat een irritant kut dingquote:Op zondag 3 mei 2009 08:41 schreef Repo222 het volgende:
Terwijl ik topic lees op Klaagbaak, schuift er ineens zo'n k*t advertentie over de tekst heen![]()
Kan ik de rest van het topic niet meer lezen.
Klacht: kunnen die advertenties niet gewoon op z'n plek blijven staan?
nee een banner dat wanneer je je muis erover haalt het de halve pagina bedekt en er ergens een kruisje staat wat wegvalt op de achtergrond zodat je dat niet weg kan halen...quote:Op zondag 3 mei 2009 08:53 schreef rene90 het volgende:
Je bedoelt zo een banner die normaal helemaal onderaan staat? Is een bug en gaat worden verholpen.
Dat is mooi want het is strontvervelend. Maar die kutreclames die de hele pagina bedekken, wat geluid maken en na paar seconden pas verdwijnen zijn nog erger!!quote:Op zondag 3 mei 2009 08:53 schreef rene90 het volgende:
Je bedoelt zo een banner die normaal helemaal onderaan staat? Is een bug en gaat worden verholpen.
Ik heb ook wel eens van die banners die je om de een of andere reden niet ziet maar die wel ergens zomaar rondzweven zodat je er vaak per ongeluk op klikt.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is geen spyware.
Er staat hier dan bijvoorbeeld onder mijn reply een banner van NS of whatever, en als ik dan op een smilie wil klikken ofzo word ik naar de site van de NS gestuurd ipv dat die smilie in m'n berichtje komt. Of ik wil een afbeelding toevoegen, kom ik op de NS site. enz. enz. Bij elke actie of klik op je scherm kom je dan op de site van die banner onder je terecht
Ooit.quote:Op zondag 3 mei 2009 08:53 schreef rene90 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |