Ik weet in iedere geval dat je de buitenste bladeren om moet knaken en over de kool moet leggen, zodat de kool wit blijft en niet roze wordt. Als de kool uit elkaar valt had dat, geloof ik, iets met de bemesting te maken, maar ik weet nou niet meer of dat te veel of te weinig mest was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef merry77 het volgende:
hoe krijg je de bloemkool mooi compact groeiend?
Want als ik ze zo in de tuin heb staan groeit de kool uit elkaar.
Van horen zeggen hoorde ik dat mijn tante het loof samenbond en dat je daardoor een compacte kool krijgt.
Klopt dat en weet iemand wat de beste manier is om dat te doen?
Dit is ook leuk en makkelijk: http://www.dewiltfang.nl/10370-groep/Vierkante%20Metertuin.htmlquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef Goldmund het volgende:
Ben het aan het doorlezen. Erg leuke site! En het lijkt inderdaad voor een beginner met een klein tuintje een prima idee. Neemt weinig ruimte in, veel verschillende groenten, meerdere oogsten en veel minder werk dan in een gewone moestuin.
Heb gelukkig nog een hele herfst en winter voor de voorbereidingen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop