Wat is er mis met spaansvoetbal? Ik ben geen kenner ofzo maar als ik dat youtube filmpje zoeens met mijn tanden op elkaar doorkijk is het toch een stuk mooier dan wat wij hier doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:25 schreef tho_Omas het volgende:
Spaans voetbal![]()
Panini+
--------------------------------
Engels commentaar daarentegenquote:Op zondag 3 mei 2009 03:25 schreef tho_Omas het volgende:
Spaans voetbal![]()
Panini+
--------------------------------
Ik vind Spaans voetbal vrij saai. Buiten Real en Barcelona zijn de meeste wedstrijden niet om aan te zien. Alleen Italie is nog saaier om naar te kijken. Nederlandquote:Op zondag 3 mei 2009 03:30 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Wat is er mis met spaansvoetbal? Ik ben geen kenner ofzo maar als ik dat youtube filmpje zoeens met mijn tanden op elkaar doorkijk is het toch een stuk mooier dan wat wij hier doen.
Op alle fronten beter dan Spaans voetbal.quote:
Nee, nederlands clubvoetbal scoort doorgaans hoger dan Villareal bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 mei 2009 03:40 schreef Pacmaniac het volgende:
Met tho_Omas eensch.....
Real en Barca zijn buitencategorie , de rest stelt niet bijster veel voor.
waarom zeg ik nou clubvoetbal?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, nederlands clubvoetbal scoort doorgaans hoger dan Villareal bijvoorbeeld
Volgens mij ging het over de vergelijking tussen Engels voetbal aan de ene kant en Spaans voetbal aan de andere kant.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn misschien niet beter dan Spaanse, maar de wedstrijden hier zijn over het algemeen wel een stuk spannender.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daarom staan we ook 3e op de FIFA wereldranglijstquote:Op zondag 3 mei 2009 03:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
waarom zeg ik nou clubvoetbal?
Voor internationaal voetbal geldt hetzelfde
Hmmm, je bent je eigen topic vergeten. Het ging om een ergernis over spaans commentaarquote:Op zondag 3 mei 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de vergelijking tussen Engels voetbal aan de ene kant en Spaans voetbal aan de andere kant.
Kut!!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daarom staan we ook 3e op de FIFA wereldranglijst
Spanje staat 1e , so what?quote:
FAIL!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Spanje staat 1e , so what?
Als je je huiswerk gedaan had wist je dat de sterspelers van het Spaanse elftal acteren in de Engelse competitie.
Verspreid over heel Europaquote:Op zondag 3 mei 2009 03:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
FAIL!!!!!!![]()
Waar acteren de Nederlandse sterspelers dan?
Almunia? Niet in Spaanse selectiequote:Op zondag 3 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:
Vergeet Manuel Almunia , Francesc Fàbregas , José Manuel Reina , Álvaro Arbeloa , Xabi Alonso etc niet
Wat wil je nou eigenlijk bewijzen?quote:Op zondag 3 mei 2009 04:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Almunia? Niet in Spaanse selectie
Fabregas? Niet in Spaanse selectie
Reina? Reserverkeeper achter de captain!! Niet echt de sterspeler
Arbeloa? 5 caps, maar vooruit, dat is één
Alonso? Dat is twee
Met Torres dus drie sterspelers in Engeland.
Nee johquote:
Veel beter dan dat Spaanse gegilquote:
Nederlands sportcommentaar is sowieso het slechtste meest amateurisme geneuzel ooit.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is gewoon vreugde. Beter dan die boerencommentaar hier: 'Ja! die zit! duveltje in een doosje' (oid)
MOTDquote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nederlands sportcommentaar is sowieso het slechtste meest amateurisme geneuzel ooit.
Ik wordt er altijd ontoepasselijk van
De enige die het goed kan is Jack van Gelder, en dat is dan ook echt de enige.
En dan heb ik het niet alleen maar over voetbal, ook bij andere sporten is het echt om te janken.
Geef mij dan maar de bbc
Ik wil bewijzen dat TS uit zijn nek lult.quote:
Hoe weet jij nou dat Engelse commentatoren beter zijn dan de Spaanse. Je verstaat waarschijnlijk geeneens spaans, dus hou die mening maar voor je, want het slaat dus nergens op.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 Kankerde FireFox1 het volgende:
Het is toch vrij bekend dat Britse commentatoren veel beter zijn dan de Nederlandse (en Spaanse)![]()
Domquote:Op zondag 3 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:
Vergeet Manuel Almunia , Francesc Fàbregas , José Manuel Reina , Álvaro Arbeloa , Xabi Alonso etc niet
Nog dommerquote:Op zondag 3 mei 2009 04:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Almunia? Niet in Spaanse selectie
Fabregas? Niet in Spaanse selectie
Reina? Reserverkeeper achter de captain!! Niet echt de sterspeler
Arbeloa? 5 caps, maar vooruit, dat is één
Alonso? Dat is twee
Met Torres dus drie sterspelers in Engeland.
Wilt thou cantoorartikkelen kopen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef Confz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat Engelse commentatoren beter zijn dan de Spaanse. Je verstaat waarschijnlijk geeneens spaans, dus hou die mening maar voor je, want het slaat dus nergens op.
[..]
Dom
[..]
Nog dommer
Je verdiept je er niet in maar je wil wel een mening hebben, vervelende combinatie dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik wil bewijzen dat TS uit zijn nek lult.
Hij beweert dat merendeel van de Spaanse internationals in Engeland speelt.
Hij hemelt Nederland op terwijl Spanje hoger staat in de ranking als ik zeg dat Spaans voetbal succesvoller is.
Oké, ik had het lekker fout met Fabregas maar zoals ik al zei: ik verdiep me niet echt in voetbal. Als ik onzin lees kan ik het nou eenmaal niet laten om te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |