Wat is er mis met spaansvoetbal? Ik ben geen kenner ofzo maar als ik dat youtube filmpje zoeens met mijn tanden op elkaar doorkijk is het toch een stuk mooier dan wat wij hier doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:25 schreef tho_Omas het volgende:
Spaans voetbal![]()
Panini+
--------------------------------
Engels commentaar daarentegenquote:Op zondag 3 mei 2009 03:25 schreef tho_Omas het volgende:
Spaans voetbal![]()
Panini+
--------------------------------
Ik vind Spaans voetbal vrij saai. Buiten Real en Barcelona zijn de meeste wedstrijden niet om aan te zien. Alleen Italie is nog saaier om naar te kijken. Nederlandquote:Op zondag 3 mei 2009 03:30 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Wat is er mis met spaansvoetbal? Ik ben geen kenner ofzo maar als ik dat youtube filmpje zoeens met mijn tanden op elkaar doorkijk is het toch een stuk mooier dan wat wij hier doen.
Op alle fronten beter dan Spaans voetbal.quote:
Nee, nederlands clubvoetbal scoort doorgaans hoger dan Villareal bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 mei 2009 03:40 schreef Pacmaniac het volgende:
Met tho_Omas eensch.....
Real en Barca zijn buitencategorie , de rest stelt niet bijster veel voor.
waarom zeg ik nou clubvoetbal?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, nederlands clubvoetbal scoort doorgaans hoger dan Villareal bijvoorbeeld
Volgens mij ging het over de vergelijking tussen Engels voetbal aan de ene kant en Spaans voetbal aan de andere kant.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn misschien niet beter dan Spaanse, maar de wedstrijden hier zijn over het algemeen wel een stuk spannender.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daarom staan we ook 3e op de FIFA wereldranglijstquote:Op zondag 3 mei 2009 03:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
waarom zeg ik nou clubvoetbal?
Voor internationaal voetbal geldt hetzelfde
Hmmm, je bent je eigen topic vergeten. Het ging om een ergernis over spaans commentaarquote:Op zondag 3 mei 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de vergelijking tussen Engels voetbal aan de ene kant en Spaans voetbal aan de andere kant.
Kut!!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daarom staan we ook 3e op de FIFA wereldranglijst
Spanje staat 1e , so what?quote:
FAIL!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Spanje staat 1e , so what?
Als je je huiswerk gedaan had wist je dat de sterspelers van het Spaanse elftal acteren in de Engelse competitie.
Verspreid over heel Europaquote:Op zondag 3 mei 2009 03:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
FAIL!!!!!!![]()
Waar acteren de Nederlandse sterspelers dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |