abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 00:29:27 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68608628
Iedereen is nu toch wel heel opgelucht dat hun grootste concurrent eruit is maar het zou toch een geweldige actie zijn als hij gewoon zometeen weer terug komt ?
Volgende week gewoon een eerlijke stemronde zonder enige invloed van de deelnemers zelf en dan maar kijken hoelang hij erin blijft.

Voor de sfeer en de jongenshumor zou het lekker zijn als hij weer terug is en de kijker kan gewoon weer fijn stemmen, de mensen die hem als grote concurrent zien balen als een stekker als hij terug is en Bobby krijgt een eerlijke kans.

Zijn confronterende manier van gespreksvoering was best aangenaam .
pi_68608670
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen is nu toch wel heel opgelucht dat hun grootste concurrent eruit is maar het zou toch een geweldige actie zijn als hij gewoon zometeen weer terug komt ?
Volgende week gewoon een eerlijke stemronde zonder enige invloed van de deelnemers zelf en dan maar kijken hoelang hij erin blijft.

Voor de sfeer en de jongenshumor zou het lekker zijn als hij weer terug is en de kijker kan gewoon weer fijn stemmen, de mensen die hem als grote concurrent zien balen als een stekker als hij terug is en Bobby krijgt een eerlijke kans.

Zijn confronterende manier van gespreksvoering was best aangenaam .
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
pi_68608701
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen is nu toch wel heel opgelucht dat hun grootste concurrent eruit is maar het zou toch een geweldige actie zijn als hij gewoon zometeen weer terug komt ?
Volgende week gewoon een eerlijke stemronde zonder enige invloed van de deelnemers zelf en dan maar kijken hoelang hij erin blijft.

Voor de sfeer en de jongenshumor zou het lekker zijn als hij weer terug is en de kijker kan gewoon weer fijn stemmen, de mensen die hem als grote concurrent zien balen als een stekker als hij terug is en Bobby krijgt een eerlijke kans.

Zijn confronterende manier van gespreksvoering was best aangenaam .
Lijkt je dat nou echt een goed plan? Er is al zoveel verwarring geweest vandaag, laten we dat niet erger gaan maken door er iemand in te sturen die weggestemd is. Dat pikken mensen echt niet, de schade is nu tenminste nog beperkt gebleven .
Ron Paul 2012
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 00:35:14 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68608732
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lijkt je dat nou echt een goed plan? Er is al zoveel verwarring geweest vandaag, laten we dat niet erger gaan maken door er iemand in te sturen die weggestemd is. Dat pikken mensen echt niet, de schade is nu tenminste nog beperkt gebleven .
Welke mensen pikken dat niet

Verwarring in de bunker is overigens alleen maar leuk voor de streamers. Een beetje gaan luisteren naar gezapige verhaaltje is na een week ook megasaai.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:40:52 #5
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_68608841
Kansloos. Mag ik hopen. Op wat voor gronden meer dan zijn leuke "jongenshumor" moet ie terug dan? Omdat het een leuke "actie" is? Weet je wat? Gooi ook gelijk Gordon en Joling er in joh! Ook "leuk!"
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_68608843
Ja, dan heb je een half uur lang het verwarrings-effect in de bunker, en dan schakelen we weer over naar nog meer gezapige verhaaltjes als Bobby er weer in zit.

Hij stond onderin samen met Renate, dus hij is er gewoon uit.
Ron Paul 2012
pi_68608974
al is het maar om de reacties van sommige hier, lijkt me best aardig om te zien hoe sommige dan helemaal uit hun plaat gaan
En he pssst net zo kansloos als een Renate erin proberen te houden, terwijl ze uiteindelijk (wat ze al dagen riep) toch weg ging?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
pi_68609052
Dit gaat gewoon niet gebeuren. Ram het nou eens in je hoofd dat ze zoiets niet kunnen maken tegenover het kijkerspubliek, zeker niet na zo'n dag als vandaag.

Er gaat hier echt geld in om, bij de streamer tenminste, meer dan in andere RL-soaps, dus de betrokkenheid van de kijker is velen malen groter dan ooit en dan is het dus geen fijne gedachte dat de redactie gewoon doet wat ze het beste uitkomt.
Ron Paul 2012
pi_68609108
Hebben ze vanavond ook gedaan dus de redactie heeft uiteindelijk toch de touwtjes in handen.
En he, er is nog steeds niets mis met altijd proberen.
Ook al wordt het uiteindelijk niets.
Nooit geschoten is altijd mis!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  zondag 3 mei 2009 @ 00:59:22 #10
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_68609182
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef Passie36 het volgende:
al is het maar om de reacties van sommige hier, lijkt me best aardig om te zien hoe sommige dan helemaal uit hun plaat gaan
En he pssst net zo kansloos als een Renate erin proberen te houden, terwijl ze uiteindelijk (wat ze al dagen riep) toch weg ging?
Dat Renate erin houden bleek anders niet eens zo kansloos imho.. Dat ze toch weg ging? Ligt iemand er wakker van? Met zo'n grote selectie voor zo'n korte tijd kan het niet snel genoeg gaan in het begin! Op naar Pim!
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 3 mei 2009 @ 01:39:41 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68609657
Ja prima... na 23 mei...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 3 mei 2009 @ 01:55:09 #12
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68609796
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen is nu toch wel heel opgelucht dat hun grootste concurrent eruit is maar het zou toch een geweldige actie zijn als hij gewoon zometeen weer terug komt ?
Volgende week gewoon een eerlijke stemronde zonder enige invloed van de deelnemers zelf en dan maar kijken hoelang hij erin blijft.

Voor de sfeer en de jongenshumor zou het lekker zijn als hij weer terug is en de kijker kan gewoon weer fijn stemmen, de mensen die hem als grote concurrent zien balen als een stekker als hij terug is en Bobby krijgt een eerlijke kans.

Zijn confronterende manier van gespreksvoering was best aangenaam .
Ook "juist" omdat ie recalcitrant was mag ie terug ,dat is 1 reden.Wil niet zeggen dat ik hem wil zien winnen,dat weet ik nog niet.Maar hij verdient niet wat er is gebeurd.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68610828
Helemaal mee eens. Ik vond Bobby een prima jongen, en zeker ook sociaal. of dit goed is voor de spannign weet ik niet, wel is het goed voor de groepsvorming.
Ik mocht hem zeker al om 1 reden: Hij is zeer sympatiek, zeker na dat ie er uit moest. Dat zegt mij al genoeg over iemand./
  zondag 3 mei 2009 @ 10:00:13 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68611861
Of Bobby neemt net als Huub een advocaat in de arm en komt op die manier weer terug
  zondag 3 mei 2009 @ 10:10:33 #15
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68611980
Ik ben voor meer gastspelers en dan vooral:

BOBBY
pi_68612071
Bobby terug ja/neen. Pol op de site. Eén , twee dagen ? Waarom niet dan heeft hij nog een faire kans. En wordt het door de kijkers/streamers beslist…toch?
Nu speelde de regie even voor “almachtige” en mochten de “overlevers” Bobby eruit gooien.
no fastfood
  zondag 3 mei 2009 @ 10:47:38 #17
253689 bartoldi
ouwe taaie
pi_68612517
Iedereen vergeet in deze discussie m.i. één belangrijk aspect: of Bobby zelf op zo'n manier wel terug zou willen keren....
pi_68612558
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef bartoldi het volgende:
Iedereen vergeet in deze discussie m.i. één belangrijk aspect: of Bobby zelf op zo'n manier wel terug zou willen keren....
Oke daar heb jij een heel goed punt.
Zou idd best kunnen dat hij zegt ja doei, ik ben er klaar mee!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  zondag 3 mei 2009 @ 10:50:24 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68612568
ik gok van wel.

Maar Bobby is nog niet gesignaleerd hier?

Bobby, meld je eens even!
pi_68612575
Bobby mag terug, na het einde van de bunker in zn eentje
  zondag 3 mei 2009 @ 11:31:52 #21
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68613384
Waarom zou Bobby terugwillen? Hij stond onderaan de poll en weet dat ie niet gaat winnen, bovendien is hij verraden door vif medebewoners.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68613613
Pleur mij er maar terug in hoor, mits de poll positief uitpakt. Ik wil die koppies wel eens zien.

Dan nog maar de vraag of ik Mr. Blauwhelm ga zijn, wetende hoe bang iedereen voor me is daar

*verwarring*
  zondag 3 mei 2009 @ 11:43:02 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68613644
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef BobbyRond het volgende:
Pleur mij er maar terug in hoor, mits de poll positief uitpakt. Ik wil die koppies wel eens zien.
Ik denk niet dat dat verstandig is als ze dat doen. Die commotie die dat oplevert kunnen ze vast niet gebruiken, de makers dan he
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68613772
Zou ook niet eerlijk zijn, eruit is eruit! Jammer Bobby, maar is niet anders!
pi_68613934
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef BobbyRond het volgende:
Pleur mij er maar terug in hoor, mits de poll positief uitpakt. Ik wil die koppies wel eens zien.

Dan nog maar de vraag of ik Mr. Blauwhelm ga zijn, wetende hoe bang iedereen voor me is daar

*verwarring*
Denk dat Peter sowieso dan niet meer zo'n grote mond durft open te trekken tegen Jeroen.
Het valt me op toen jij er zat dat hij veel meer op de achtergrond bleef, nu bluft hij ze continu allemaal af
Ja ik zou het geweldig vinden en ik denk dat de meiden allemaal zo gaan slijmen, het zou je in een voordeel positie zetten, ze gaan allemaal zeggen dat ze het niet zo meende
En jij weet intussen wie je vrienden zijn "NOT"
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')