abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68607152
Waarom de neuk zit er allemaal reclame op zo'n site? Die is van de publieke omroep, ik wil gewoon mijn filmpje kunnen zien. En waarom is het in windows media player en niet in een flash ding? AAAAAAH
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:31:18 #2
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68607194
Het is niet allemaal gratis om zoiets gehost te krijgen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:31:42 #3
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_68607204
Lief dagboek....
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:32:01 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68607212
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef John.Milton het volgende:
Het is niet allemaal gratis om zoiets gehost te krijgen.
De publieke omroep heeft een budget dat ver boven dat van bijvoorbeeld RTL uitreikt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:35:52 #5
232678 John.Milton
pi_68607315
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

De publieke omroep heeft een budget dat ver boven dat van bijvoorbeeld RTL uitreikt.
Dat is toch nog geen reden om het zonder reclame aan te bieden? Als ze hiermee extra inkomsten kunnen genereren dan juich ik dat alleen maar toe.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:37:21 #6
136343 BasEnAad
pi_68607339
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Dat is toch nog geen reden om het zonder reclame aan te bieden? Als ze hiermee extra inkomsten kunnen genereren dan juich ik dat alleen maar toe.
We betalen toch al belasting, dan wens ik niet verder lastig gevallen te worden door dat subsidietuig.
pi_68607374
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

We betalen toch al belasting, dan wens ik niet verder lastig gevallen te worden door dat subsidietuig.
Je krijgt op TV toch ook reclame te zien bij de publieken? Niet zo verwonderlijk dat dat op internet dan ook het geval is. En het is doorgaans maar één korte reclameboodschap, dus stel je niet zo aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:39:25 #8
232678 John.Milton
pi_68607388
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik zie liever dat ze zelf geld verdienen dan dat ze zomaar wat belastinggeld over de balk gooien.
pi_68607407
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je krijgt op TV toch ook reclame te zien bij de publieken? Niet zo verwonderlijk dat dat op internet dan ook het geval is. En het is doorgaans maar één korte reclameboodschap, dus stel je niet zo aan.
Mmm ik vind het vervelend. Maar windows media player zuigt nogsteeds.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:40:56 #10
136343 BasEnAad
pi_68607427
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is ook idioot dat de publieke omroep 3 kanalen heeft, terwij al haar functies al door de commercielen worden gedekt. Reclame op de publieke omroep is ook belachelijk. Dit is niet de taak van de overheid.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:41:51 #11
136343 BasEnAad
pi_68607442
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:39 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik zie liever dat ze zelf geld verdienen dan dat ze zomaar wat belastinggeld over de balk gooien.
Dan gaan ze maar bij de commercielen, dit is niet een taak van de overheid.
pi_68607655
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het is ook idioot dat de publieke omroep 3 kanalen heeft, terwij al haar functies al door de commercielen worden gedekt. Reclame op de publieke omroep is ook belachelijk. Dit is niet de taak van de overheid.
Ik vind dat ze een voorbeeld mogen nemen aan de BBC, geen reclame, kwaliteitsprogramma's en online services zijn goed.
pi_68607704
En nu doet ie t niet eens!
pi_68607766
TS doet huilie
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_68607777
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Niet al haar functies. De publieke omroep zendt ook programma's uit voor kleine doelgroepen... dat doen de commerciëlen niet. En ik vind de kwaliteit van de programma's bij de publieken vele malen beter dan die van de commerciëlen.

Ik ben het wel met je eens dat drie zenders wat veel van het goede is (en ik vind de themakanalen helemaal onzin). Wat de reclame betreft, vind ik het niet zo'n punt. De BBC zendt geen reclame uit, maar die hebben echt een monsterlijk groot budget vergeleken met onze omroepen. En de publieke omroep zendt al dik veertig jaar reclame uit, dus dat zijn we inmiddels toch ook wel gewend, hè. Het genereert inkomsten voor de omroepen en dat scheelt ons weer in de belasting.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:55:27 #16
136343 BasEnAad
pi_68607863
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:49 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een voorbeeld mogen nemen aan de BBC, geen reclame, kwaliteitsprogramma's en online services zijn goed.
Het idee is leuk, maar de BBC heeft een budget van bijna 5 miljard euro, dat is het niet waard.
pi_68607920
Klopt het budget is niet te vergelijken.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:58:40 #18
136343 BasEnAad
pi_68607952
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet al haar functies. De publieke omroep zendt ook programma's uit voor kleine doelgroepen... dat doen de commerciëlen niet. En ik vind de kwaliteit van de programma's bij de publieken vele malen beter dan die van de commerciëlen.
Dat klopt, maar er komen steeds meer kanalen op de digitale tv en internet die deze doelgroepen benaderen. Ik vind trouwens niet dat de programma's van de publieken een betere kwaliteit hebben.
quote:
Ik ben het wel met je eens dat drie zenders wat veel van het goede is (en ik vind de themakanalen helemaal onzin). Wat de reclame betreft, vind ik het niet zo'n punt. De BBC zendt geen reclame uit, maar die hebben echt een monsterlijk groot budget vergeleken met onze omroepen. En de publieke omroep zendt al dik veertig jaar reclame uit, dus dat zijn we inmiddels toch ook wel gewend, hè. Het genereert inkomsten voor de omroepen en dat scheelt ons weer in de belasting.
De reclame tussendoor vind ik ook niet zo erg, maar ik vind niet dat een overheidsinstelling zich hiermee moet bemoeien.
pi_68608356
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:58 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat klopt, maar er komen steeds meer kanalen op de digitale tv en internet die deze doelgroepen benaderen. Ik vind trouwens niet dat de programma's van de publieken een betere kwaliteit hebben.
Minder mooi, wel meer inhoud en de rust om ook dieper op de zaken in te gaan. Een programma als "Andere tijden" vind je niet bij de commerciëlen. Fatsoenlijke consumentenprogramma's ook niet. De commerciëlen zenden alleen documentaires uit met spektakel of drama. Kritische programma's zal je bij de commerciëlen ook alleen vinden als er enig spektakel in voorkomt (ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!).

Ik zie liever het vrij neutrale Blik op de Weg (waar ze het nog wel eens met Koos Spee oneens willen zijn) dan de "wegpiraten" van Wegmisbruikers (waar die tuinkabouter zowat in de kont van Spee kruipt).
quote:
De reclame tussendoor vind ik ook niet zo erg, maar ik vind niet dat een overheidsinstelling zich hiermee moet bemoeien.
Ik snap dat "bemoeien" niet helemaal. Er is sinds '89 pas een commerciële Nederlandse zender (dat was RTL Véronique, wat later RTL 4 werd). Voor die tijd waren de commerciëlen de alleenheersers van de Nederlandse TV en blijkbaar was er vroeger vraag naar om de TV als reclamemedium in te zetten, zoals we dat tegenwoordig gewend zijn. Dan vind ik het niet zo gek dat de publieke omroepen daar gehoor aan geven. En het scheelt gewoon belastinggeld.

De STER haalt tegen de 200 miljoen binnen aan reclame-inkomsten. Als jij daar graag voor wil opdraaien om TV zonder reclame te zien, be my guest...
pi_68608680
200 miljoen ? Hoeveel % is dit van de totale begroting van nederland?
pi_68608774
maar er gaat geen CENT van reclame inkomsten naar de publieke omroep, maar naar de staatskast...
  zondag 3 mei 2009 @ 00:45:16 #22
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_68608924
Het begint met a en dan iets met dblock. Geen idee verder
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
maar er gaat geen CENT van reclame inkomsten naar de publieke omroep, maar naar de staatskast...
En dan weer terug naar de PO. Leuke poging
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
pi_68609348
En sommige series die ze zelf maken zijn niet terug te zien! Waarom? OMDAT ZE GODVERREDOMME MET DIE SERIES OP DVD GELD WILLEN VERDIENEN! En dat terwijl ik er met mijn belastingcenten voor heb betaald om ze te laten produceren. Bloedhonden die omroepbazen
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')