Je probeert het zelfde spelletje te spelen. Leuk geprobeert.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:44 schreef koningdavid het volgende:
Een vrij abstracte OP, kan je wat concreten worden door bijvoorbeeld voorbeelden te geven?
In een kroeg of op school hoort het over wetenschap of politiek te gaan. En over diepgaande ethishe en filosofische kwesties. Je hoort een discussie te hebben en niet naar een eenzijdig lul verhaal te luisteren wat je toch niet boeit of waar eigenlijk iedereen naar luistert maar aan het einde niet weten hoe ze erop moeten reagerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef Adfundum het volgende:
In een kroeg horen lulverhalen verteld te worden.
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
In een kroeg of op school hoort het over wetenschap of politiek te gaan. En over diepgaande ethishe en filosofische kwesties. Je hoort een discussie te hebben en niet naar een eenzijdig lul verhaal te luisteren wat je toch niet boeit of waar eigenlijk iedereen naar luistert maar aan het einde niet weten hoe ze erop moeten reageren
Soms weet je gewoon dat ze keihard staan te liegen om aandacht te vragen of stoer te doen. En soms zoek ik gewoon die extra bevestiging door ze een aantal lastige vragen te stellen.quote:
Je hebt vrienden of....?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Je probeert het zelfde spelletje te spelen. Leuk geprobeert.
Maar bijv. als iemand zegt dat hij dik is opgelicht door de politie en dat hij beboet x euro boete moest betalen omdat hij zijn ID kaart niet bij zich en had en nu dus helemaal blut is. En als ik dan vraag: ik dacht dat je maar y euro hoeft te betalen voor zo een boete. Dan krijg je een minuut denkpauze en dat hij dan zegt ik had hem ook utigescholden dus ik een boete voor belediging van ambtenaar in functie. Daarna vraag ik word je dan normaal gesproken niet naar het bureau mee gebracht?
En even later in het gesprek zegt hij over 2 weken op vakantie gaat en als ik dan vraag ik dacht dat je zei dat je blut was. Als antwoord kreeg ik ja maar dit had ik al geplant en alles had ik betaald. Ook gewoon een lulverhaal
reverse what?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ook laat maar er wordt hier gewoon reverse psychology op mij gebruikt
Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Je probeert het zelfde spelletje te spelen. Leuk geprobeert.
Maar bijv. als iemand zegt dat hij dik is opgelicht door de politie en dat hij beboet x euro boete moest betalen omdat hij zijn ID kaart niet bij zich en had en nu dus helemaal blut is. En als ik dan vraag: ik dacht dat je maar y euro hoeft te betalen voor zo een boete. Dan krijg je een minuut denkpauze en dat hij dan zegt ik had hem ook utigescholden dus ik een boete voor belediging van ambtenaar in functie. Daarna vraag ik word je dan normaal gesproken niet naar het bureau mee gebracht?
En even later in het gesprek zegt hij over 2 weken op vakantie gaat en als ik dan vraag ik dacht dat je zei dat je blut was. Als antwoord kreeg ik ja maar dit had ik al geplant en alles had ik betaald. Ook gewoon een lulverhaal
Pfff. De wereldvoedselproblematiek, het milieuvraagstuk, energievraagstuk en de overbevolkingsproblemen heb ik tijdens een stevige discussie 18 jaar geleden in de kroeg al opgelost. Ik blijf niet bezigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
In een kroeg of op school hoort het over wetenschap of politiek te gaan. En over diepgaande ethishe en filosofische kwesties. Je hoort een discussie te hebben en niet naar een eenzijdig lul verhaal te luisteren wat je toch niet boeit of waar eigenlijk iedereen naar luistert maar aan het einde niet weten hoe ze erop moeten reageren
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Als je datzelfde doet in KLB blijft er van de meeste topics niets over denk ik.
Ja echt he.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:31 schreef FixYou het volgende:
Zo vervelend is dat, zit je lekker mooie verhalen te vertellen, en dan is er altijd wel een nerd die om zogenaamde feiten gaat vragen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |