abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68605511
Mensen die je haten omdat je hun lulverhalen helemaal onderuit haalt zonder daar enig moeite voor te nemen of het expres te doen.

Mensen die in een kroeg, feest, school zulke lulverhalen vertellen dat ik toch genoodzaakt bent om een aantal vragen te stelen. En maar door blijf vragen totdat ze zich uiteindelijk helemaal klem hebben geluld dat ze daarna niets anders kunnen zeggen: "ik weet het niet! het is gewoon zo!" of "geloof me dan maar niet". Ik heb niet eens gezegt dat ik ze niet geloof. En dan krijg ik daarna de schuld dat ik de sfeer verpest heb terwijl je niet eens iets negatiefs gezegd hebt. Enkel toevalig een vraag waar ze geen antwoord op hebben omdat ze uit hun nek bazelen.

Klacht: Mensen die lulverhalen vertellen
Subklacht: Mensen die lulverhalen vertellen. WAT VOOR NUT HEEFT HET ECHT?!
Subklacht 2: Mensen die je cynisch of sarcastisch mannetje of weet ik wel wat vinden.

PS. er is niets leuker dan te zien hoe gefrustreerd ze raken door enkele simpele vragen. Vrij van subliminale hints, insinuaties of wat dan ook.
pi_68605618
Eensch
pi_68605724
Een vrij abstracte OP, kan je wat concreten worden door bijvoorbeeld voorbeelden te geven?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68605730
lulkoek
pi_68605750
je moet ook niet vragen lul gwn zeggen 'woow, serieus?' en dat soort bs. TS heeft straks geen vrienden meer.
pi_68605755
Mensen die 'haten' zeggen terwijl ze het over lichte irritatie hebben
Ga weg
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:46:11 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68605804
Laat mensen toch lekker ouwehoeren in de kroeg, autist!
pi_68605823
In een kroeg horen lulverhalen verteld te worden.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:47:40 #9
253493 gewoonomdathetkan
You're Kidding Me
pi_68605846
Gun die gasten ook hun minute of fame.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:49:06 #10
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68605891
geef eens een voorbeeld
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68605961
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:49 schreef L-IS het volgende:
geef eens een voorbeeld
pi_68605968
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:44 schreef koningdavid het volgende:
Een vrij abstracte OP, kan je wat concreten worden door bijvoorbeeld voorbeelden te geven?
Je probeert het zelfde spelletje te spelen. Leuk geprobeert.

Maar bijv. als iemand zegt dat hij dik is opgelicht door de politie en dat hij beboet x euro boete moest betalen omdat hij zijn ID kaart niet bij zich en had en nu dus helemaal blut is. En als ik dan vraag: ik dacht dat je maar y euro hoeft te betalen voor zo een boete. Dan krijg je een minuut denkpauze en dat hij dan zegt ik had hem ook utigescholden dus ik een boete voor belediging van ambtenaar in functie. Daarna vraag ik word je dan normaal gesproken niet naar het bureau mee gebracht?

En even later in het gesprek zegt hij over 2 weken op vakantie gaat en als ik dan vraag ik dacht dat je zei dat je blut was. Als antwoord kreeg ik ja maar dit had ik al geplant en alles had ik betaald. Ook gewoon een lulverhaal
pi_68606012
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef dieselnoi het volgende:
Ook gewoon een lulverhaal
Nou dat hoeft toch niet?
pi_68606031
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef Adfundum het volgende:
In een kroeg horen lulverhalen verteld te worden.
In een kroeg of op school hoort het over wetenschap of politiek te gaan. En over diepgaande ethishe en filosofische kwesties. Je hoort een discussie te hebben en niet naar een eenzijdig lul verhaal te luisteren wat je toch niet boeit of waar eigenlijk iedereen naar luistert maar aan het einde niet weten hoe ze erop moeten reageren
pi_68606051
TS moet eens met beide benen op de grond komen
Ga weg
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:54:44 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68606058
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

In een kroeg of op school hoort het over wetenschap of politiek te gaan. En over diepgaande ethishe en filosofische kwesties. Je hoort een discussie te hebben en niet naar een eenzijdig lul verhaal te luisteren wat je toch niet boeit of waar eigenlijk iedereen naar luistert maar aan het einde niet weten hoe ze erop moeten reageren
Dat bepaal ik zelf wel!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:54:55 #17
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68606068
Ik ben niet zo onder de indruk van de voorbeelden.
Had er iets meer van verwacht.
pi_68606090
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nou dat hoeft toch niet?
Soms weet je gewoon dat ze keihard staan te liegen om aandacht te vragen of stoer te doen. En soms zoek ik gewoon die extra bevestiging door ze een aantal lastige vragen te stellen.

Ik hoef ze niet eens uit te schelden, ze voor leugenaar uit te maken, met feiten op tafel komen of wat dan ook.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:55:56 #19
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_68606095
quote:

[..]

Maar bijv. als iemand zegt dat hij dik is opgelicht door de politie en dat hij beboet x euro boete moest betalen omdat hij zijn ID kaart niet bij zich en had en nu dus helemaal blut is. En als ik dan vraag: ik dacht dat je maar y euro hoeft te betalen voor zo een boete. Dan krijg je een minuut denkpauze en dat hij dan zegt ik had hem ook utigescholden dus ik een boete voor belediging van ambtenaar in functie. Daarna vraag ik word je dan normaal gesproken niet naar het bureau mee gebracht?

En even later in het gesprek zegt hij over 2 weken op vakantie gaat en als ik dan vraag ik dacht dat je zei dat je blut was. Als antwoord kreeg ik ja maar dit had ik al geplant en alles had ik betaald. Ook gewoon een lulverhaal
Je hebt vrienden of....?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_68606104
over lulverhalen gesproken....
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_68606159
Ook laat maar er wordt hier gewoon reverse psychology op mij gebruikt
pi_68606276
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ook laat maar er wordt hier gewoon reverse psychology op mij gebruikt
reverse what?
pi_68606345
TS is er zo eentje die op probeert te scheppen over hoe hij psychologisch gezien in het voordeel is op anderen, wrakken van ze maakt door ze 'uit te lullen', mensen klemzet met haarscherpe analyses enzovoort terwijl hij eigenlijk de enige is die het interessant vindt
Ga weg
pi_68606452
quote:

[..]

Indrukwekkend.

Als je datzelfde doet in KLB blijft er van de meeste topics niets over denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68606554
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

Pfff. De wereldvoedselproblematiek, het milieuvraagstuk, energievraagstuk en de overbevolkingsproblemen heb ik tijdens een stevige discussie 18 jaar geleden in de kroeg al opgelost. Ik blijf niet bezig .
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:19:35 #26
177219 Maurari
out of our depth
pi_68608447
Dieselnoi is een trol hoor : D en een succesvolle ook nog wat mij betreft : D
pi_68608727
Terechte klacht.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:54:45 #28
168255 J.Herrer
pi_68609097
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Indrukwekkend.

Als je datzelfde doet in KLB blijft er van de meeste topics niets over denk ik.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 3 mei 2009 @ 01:31:29 #29
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_68609581
Zo vervelend is dat, zit je lekker mooie verhalen te vertellen, en dan is er altijd wel een nerd die om zogenaamde feiten gaat vragen....
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
pi_68609918
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:31 schreef FixYou het volgende:
Zo vervelend is dat, zit je lekker mooie verhalen te vertellen, en dan is er altijd wel een nerd die om zogenaamde feiten gaat vragen....
Ja echt he.

Maar TS, die gesprekken over feiten en shit kun je op de uni met je favoriete studie of misschien wel 2 studies totdat je erbij neervalt houden, en je krijgt er punten voor ook.

Als je eindelijk klaar bent met een week vol interessante serieuze gesprekken, ga dan naar een kroeg en ga gewoon lulverhalen vertellen, serieus dat lucht op. Totdat een of ander nerd aankomt die vragen gaat stellen wtf.

Echt ik kan mensen niet uitstaan die altijd hun gelijk moeten halen in gesprekken. Van alles een discussie willen maken.

Aan de andere kant, als je autistisch bent, mijn oprechte excuses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')