Thanksquote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n hekel aan fathank? Hij koopt een kaartje en verkoopt het na 3 maanden duurder door met maximaal 100% winst. Dat is echt een marginale winst over zo'n tijdsperiode. Ik kan me wel genoeg situaties voor de geest halen waar we als burger nog veel harder zijn genaaid door notabene onze eigen overheid maar daar hoor je echt nooit iemand over. Kortzichtigheid alom.
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als er gekken 200 euro voor over hebben, dan moet fathank dat gewoon doen.
Zolang hij maar niet zo'n lowlife is die kaartjes opkoopt, om ze later met zo'n winstmarge te verkopen. Dat is nep.
Ach welnee. Festivals als Roadburn zijn verpest doordat handelaren zulke grote hoeveelheden op hebben gekocht, dat de kaarten binnen enkele dagen uitverkocht waren. Dat heeft niks met marktwerking te maken, dat is gewoon jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.
En vraag creërt vanzelf aanbod. En schaarse goederen zijn duur. Lang leve de marktwerking.
Dat dus. Ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
En vraag creërt vanzelf aanbod. En schaarse goederen zijn duur. Lang leve de marktwerking.
Dus als Albert Heijn alle winkels in Nederland leegkoopt en vervolgens die producten in haar eigen schappen legt voor absurde prijzen is dat ook marktwerking?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
Want een festival is een primaire levensbehoefte zoals etenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus als Albert Heijn alle winkels in Nederland leegkoopt en vervolgens die producten in haar eigen schappen legt voor absurde prijzen is dat ook marktwerking?
Like I care. Die 150 euro die ik aan 3 Lowlandskaarten heb verdiend maakt een hoop goedquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Want een festival is een primaire levensbehoefte zoals eten. Daar gaat je vergelijking.
nu was er inderdaad tijd genoeg om een kaart te kopen, maar hoe vaak gebeurt het niet dat een concert binnen een paar minuten uitverkocht is en waarvoor weer een paar minuten later de kaartjes voor het driedubbele op MP staanquote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.
Kan mij dat argument nou schelen. Ik heb 150 euro verdiend door een kwartiertje werk. Er zijn dagen dat ik minder makkelijk m'n geld verdien.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Fathank wat een kut argument 'Mensen hebben 3 maanden de tijd gehad'.![]()
De echte die hards hebben inderdaad al meteen een kaartje, maar er zijn mensen die er rustig over na willen denken of even bespreken met iemand, en dan krijg je dit kanker gezeik dat je het 3x dubbele ervoor moet tellen voor zoeen mongool zoals jou.
Ben ik even blij dat ik amper tot nooit naar Festivals ga, alleen al om zulke mensen...
Je verdient helemaal niks, je zet gewoon mensen af ..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan mij dat argument nou schelen. Ik heb 150 euro verdiend door een kwartiertje werk. Er zijn dagen dat ik minder makkelijk m'n geld verdien.
mr.cooper is een beetje jaloers op de 150 euro van fathank.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
De echte die hards hebben inderdaad al meteen een kaartje, maar er zijn mensen die er rustig over na willen denken of even bespreken met iemand, en dan krijg je dit kanker gezeik dat je het 3x dubbele ervoor moet tellen voor zoeen mongool zoals jou.
Ben ik even blij dat ik amper tot nooit naar Festivals ga, alleen al om zulke mensen...
Die mensen willen gewoon afgezet worden. Dus met mijn marktinzicht heb ik dat weldegelijk verdiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef n0r het volgende:
[..]
Je verdient helemaal niks, je zet gewoon mensen af ..
Nop, geld heb ik toch genoeg dus dat interesseerd me niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:38 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
mr.cooper is een beetje jaloers op de 150 euro van fathank.
Mensen die dergelijke nieuwsberichten geloven.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke nieuwsberichten geloven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |