Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.quote:
Ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd dan naar een zekere Theo te zoeken gastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom een faalhaas? Jij roept in je vrije tijd THEEEEEEEEEEEOOOO, dan moet je niet zeuren als je dan door mij geowneerd wordt.
In wat voor gedeeltes van Brabant kom jij?quote:
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 02:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Pinkpop ga je heen voor de muziek, Lowlands meer voor de sfeer. Ik ga gewoon naar beide
Je hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Kolovrat het volgende:
Ik ben zelf niet op Pinkpop geweest, alleen op Lowlands. Daarnaast heb ik nog een aantal andere festivals bezocht de afgelopen jaren. Voordelen van Lowlands ten opzichte van die anderen: Echt lekker eten, schone sanitaire voorzieningen, camping dicht bij. En van die straat theater acts vond ik ook wel grappig dat zie je op andere festivals niet.
Nadeel is toch dat er voornamelijk Nederlands publiek op af komt en ik vind Belgen en Nederlanders op een festival altijd zo enorm debiel doen.
Wfquote:Op zondag 3 mei 2009 01:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter
- De optredens stoppen niet om 0.00.
Etc, etc.
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar ik hoorde dat het ontzettend smerig was.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
Dour..
Vier dagen lang ongeremd hedonisme voor een fractie van Lowlands's belachelijke entreeprijs
Graspop is echt de grootste verzameling trieste mensen per vierkante meter die ik ooit gezien heb. En zo mogelijk nog commerciëler dan Pinkpop of Lowlands. Ik ga daar al jaren naar toe maar dit jaar kan ik het echt niet meer aan om 3 dagen tussen zo'n bende mongolen te moeten rondlopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef helldeskr het volgende:
Allebei pauperfestivals..veel te commercieel.
GraspopMetallMeet FTW !![]()
Sowieso .." Tjappies.."![]()
Met lekker bedoel ik in dit geval iets anders dan een kleffe pizza, slappe friet en een hamburger die door het vet z'n broodje uit drijft.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Yorrit het volgende:
voorbeeld van een typisch graspop tafereel graag
och standaard festival situatie toch opzich? behalve dat het nu slechts metalheads betreftquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He kijk wij zijn trieste retards die heul stoer doen en lekker niet conformeren aan de maatschappij,
we hebben geen vrienden behalve andere mensen die net zoals wij zijn.
Gelukkig maar dat we 1 keer per jaar de kelder van papa en mama uit mogen om met onze soortgenoten debiel te doen
Toch is het opvallend dat het op graspop nu juist de meest kansloze mensen zijn. Bijvoorbeeld op Duitse metal festivals loopt er gewoon een heel ander soort mensen rond.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Yorrit het volgende:
[..]
och standaard festival situatie toch opzich? behalve dat het nu slechts metalheads betreft
Sziget...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Beste festival van Europa blijft natuurlijk Sziget
Dat pils een biersoort is maar dat niet ieder soort bier pils is, is natuurlijk niet te bevatten voor het overgrote deel van de fokpopulatiequote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
WfHet heet toch ook gewoon pils (of pilsner)
Ja, dit soort taferelen zie je natuurlijk op geen enkel ander festivalquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He kijk wij zijn trieste retards die heul stoer doen en lekker niet conformeren aan de maatschappij,
we hebben geen vrienden behalve andere mensen die net zoals wij zijn.
Gelukkig maar dat we 1 keer per jaar de kelder van papa en mama uit mogen om met onze soortgenoten debiel te doen
In mijn ervaring is het soort mensen wat op graspop komt gewoon achterlijk als je het gaat vergelijken met bezoekers van duitse festivals zoals bijvoorbeeld party san of wacken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dit soort taferelen zie je natuurlijk op geen enkel ander festival...
* Grrrrrrrr vraagt zich af of Kolovrat zelf wel eens uit zijn kelder komt als hij dat denkt....
Misschien maar zo'n plaatje kan je op elk festival maken. Nog wel heel wat ergere ook....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het soort mensen wat op graspop komt gewoon achterlijk als je het gaat vergelijken met bezoekers van duitse festivals zoals bijvoorbeeld party san of wacken.
Ja dat weet ik ook wel maar iemand vroeg om een plaatje, en aangezien ik geen camera heb dus ook geen foto's moest ik het met een google search doen en dan was dit het meest relevante plaatje.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien maar zo'n plaatje kan je op elk festival maken. Nog wel heel wat ergere ook....
Vorig jaar was het meer dan prima, dixi's die daadwerkelijk geleegd worden, voedsel wat te eten is, relaxete security, en ik geloof dat je d'r ook kon douchen. Voorgaande jaren schijnen er inderdaad vluchtelingenkamp-taferelen geweest te zijn, maar nu was het degelijk georganiseerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar ik hoorde dat het ontzettend smerig was.
Klopt. De bovenste 3 zijn kut en Nature One is de shizzle.quote:
Beiden tof op hun eigen manier, en zo niet, dan ga je niet hard genoeg los.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. De bovenste 3 zijn kut en Nature One is de shizzle.
Heb je geen lowlandskaartje weten te scoren?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef fathank het volgende:
Ik ga hard genoeg los, als er maar fatsoenlijke muziek is. En dan graag meer dan die paar uurtjes tof nachtprogramma op Lowlands.
Op kutmuziek van kutbands kan ik niet losgaan.
Komt 't niet in je op dat er ook mensen zijn die van andere muziek houden ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef fathank het volgende:
Ik ga hard genoeg los, als er maar fatsoenlijke muziek is. En dan graag meer dan die paar uurtjes tof nachtprogramma op Lowlands.
Op kutmuziek van kutbands kan ik niet losgaan.
Bekrompen mongool.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef padlarf het volgende:
Festivals zijn sowieso voor vieze hippies
Jawel maar die zijn al verkocht á 200 euro per stuk.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je geen lowlandskaartje weten te scoren?.
Oke dan formuleer ik het anders. Op Lowlands is overwegend kutmuziek. Op Pinkpop zo goed als alleen maar kutmuziek en op Graspop is niet anders dan kutmuziek.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:36 schreef Paar het volgende:
[..]
Komt 't niet in je op dat er ook mensen zijn die van andere muziek houden ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |