Alle credits terug op de accounts storten vindt ik een goede oplossing, Ik bedoel niet het geld terug storten!, maar puur de credits, bovendien verliezen ze er niet eens geld mee!.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar heb al eerder hier gezegd "geen een oplossing was de beste geweest" die is er namelijk niet. Ik denk dat B&B behoorlijk met de handen in de haren hebben gezeten. Misschien iets te vlug een beslissing hebben genomen, maar dat draai je niet meer terug.
Alsjeblieft die Calimero-wannabeequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef Susi het volgende:
Nou, dan maar Amber of Eline er uit de volgende keer
Jahoor, parkeer het belangrijkste onderwerp van deze week maar in de de een of andere kelder.. volgende week zal er vást wel weer een prachtig nieuwe onderwerp opgehoest worden....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef NrTH het volgende:
Zullen we dat gezeur over de credits etc nou gewoon in 1 v/d 20 topics hierover gaan doen ipv in de COS?
Kan Eline er uit.Die is echt saaiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef Susi het volgende:
Nou, dan maar Amber of Eline er uit de volgende keer
Het is niet raar nee, en zeer onverstandig de boel niet op slot te doen, dat laat echter onverlet dat diefstal nog steeds strafbaar is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik niet wil dat er word ingebroken,dan gooi ik de boel op slot. Als ik van huis ga en ik laat mijn voordeur wagenwijd openstaan, dan is het niet raar dat daar misbruik van wordt gemaakt.
Mission accomplishedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral geschrokken is van het feit dat ze met geen mogelijkheid kunnen inschatten hoe het ervoor staat, door de laagste poll stand van Bobby.....
Ze snapt niet dat iemand die bij hun allemaal zo geliefd is, bij de kijker kennelijk nog minder geliefd is dan de door hen uitgekotste Renate.
dat moet wel lijkt me, er zitten allerlei illegale stemmen tussen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:10 schreef Dottey het volgende:
De stand zou toch weer op 0 worden gezet van de deelnemers?
of ben ik nou zo gek?
en ik zou dr doenquote:
Nee, er hier over doormiepen, zo tussen de Commentaren Op Streams is een goed idee.... vooral ook lekker overzichtelijk en makkelijk terug te vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor, parkeer het belangrijkste onderwerp van deze week maar in de de een of andere kelder.. volgende week zal er vást wel weer een prachtig nieuwe onderwerp opgehoest worden....
Dat zou gaaf zijn en Bobby heeft mooi alles gehoord en is uit op wraakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef lunareclipse het volgende:
Allemaal stemmen op de poll "meer gasten in de bunker" en welke gast:
Bobby
nou en dat mag ook wel... want hij bewees maar weer dat hij de enige is die zijn bek opentrok en tegen het van amber: DUIDELIJK RENATE DERUIT! om het SPEL te spelen.... Jeroen en Marielin haakte hier prima op in. Ik vind dat met zijn 3en een geweldig span!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
Peter plaatst zich nog steeds buiten, naast , boven de groep. Hij staat áchter de keuken.
Hij blijft imho proberen de leiding naar zich toe te trekken....
Dat stemmetje alleen al. Ik word helemaal niet goed van dat trutje.quote:
Maar dat gaat toch helemaal niet als zij daar in blijft zitten. Dus ze moet er uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ik zou dr doenen dat is een compliment
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |