Môôiiii 250 erbij legge en dan dan er volgende week voor ¤500 favo-bashing gepleegd worden!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
die krijgt voor 250 euro credits teruggestort, dus die kan ff vooruit
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.
De makers van de site hebben daarvoor de ruimte gegeven. Als er wordt ingebroken in je auto en je had je deur niet op slot gedaan, dan ben je onverzekerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.
Succes met dat proberen uit te leggen aan oom agent he!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.
Kniet ,geen toegang meer tot mijn account, het zich niet houden van de programmamakers aan het oorspronkelijke concept, dwz met een echte interactie tussen streamers en de spelers. Het gevoel hebben dat er geld uit je zak wordt geklopt zonder dat je er nog iets leuks voor terug krijgt.....Ik kijk het nog ff aan en als dit niet verandert haak ik helemaal af.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Die nu aardig sappig gaan worden.Ze hebben het over rode bietjes en om zich zelf te blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik heb een idee
Zullen we commentaar op de streams leveren?
Ook als een auto niet op slot staat mag je er niet uit stelen. Dat blijft strafbaar. Dat de verzekering het niet vergoedt heeft hier helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
De makers van de site hebben daarvoor de ruimte gegeven. Als er wordt ingebroken in je auto en je had je deur niet op slot gedaan, dan ben je onverzekerd.
wat een raar ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik heb een idee
Zullen we commentaar op de streams leveren?
Het is ook niet juist als er gehackt wordt, dat was gebeurd, daarmee was een deel van de stemming ongeldig geworden. Zo'n drama is het allemaal niet, uiteindelijk heeft het "Renate binnenhouden" plan niet gewerkt, en is Bobby geslachtofferd door de bewoners omdat ze een kans zagen hun grootste concurrent eruit te werken.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.
mot je rug nog masseren hequote:
Ik ben het met je eens maar heb al eerder hier gezegd "geen een oplossing was de beste geweest" die is er namelijk niet. Ik denk dat B&B behoorlijk met de handen in de haren hebben gezeten. Misschien iets te vlug een beslissing hebben genomen, maar dat draai je niet meer terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef NrTH het volgende:
Zullen we dat gezeur over de credits etc nou gewoon in 1 v/d 20 topics hierover gaan doen ipv in de COS?
Is al zeker... ze had het er een tijdje geleden over.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop je dat of is dat al zeker.Zou balen als weer die twee andere meiden deze opdracht moeten doen.En Eline weer een spelletje.
Ik ook, met mijn volkoren cracker met sambalsmeerkaasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef beequeen het volgende:
Nou, laat de koeienogen maar komen. Ik zit er klaar voor.![]()
Met of zonder Hello Kitty sokken Eline.
Als ik niet wil dat er word ingebroken,dan gooi ik de boel op slot. Als ik van huis ga en ik laat mijn voordeur wagenwijd openstaan, dan is het niet raar dat daar misbruik van wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als een auto niet op slot staat mag je er niet uit stelen. Dat blijft strafbaar. Dat de verzekering het niet vergoedt heeft hier helemaal niets mee te maken.
Yes! Tijd voor koeieogen voor Eline! Laat maar komen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef beequeen het volgende:
Nou, laat de koeienogen maar komen. Ik zit er klaar voor.![]()
Met of zonder Hello Kitty sokken Eline.
Ik heb wel meer rare ideeënquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een raar idee...die eline is een echte mieperdemiep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |