abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_238310
Ok, even meningen peilen. Wie van jullie denkt wie het geld (inmidddels verhoogd naar 250.000 ballen netto) gaat verdelen als hij het wint. Er is namelijk meerdere keren in het BB-Huis gesproken over "Dan krijg jij ook wat...". Misschien ook wel interresant om te weten met wie dan...
Ik denk persoonlijk dat Sabine best wel wat toegstopt gaat krijgen van Bart, als die wint.
pi_238311
Ik hoorde dat er in hun contract stond dat het geld niet verdeeld mocht worden onder de andere bewoners.
Hoe ze dat willen controleren is mij een raadsel. Misschien dat Rolf de komende tijd achter de winnaar aanloopt met de pinpas in zijn hand.

*Je mag alles van mij weten behalve dat mijn pincode*

pi_238312
Klopt, in het contract staat dat ze het niet mogen verdelen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. In een topic dat hier ook over ging zijn we zo'n beetje tot de conclusie gekomen dat ze er dan waarschijnlijk geen afspraken over mochten maken, maar daar hebben ze zich dus duidelijk ook niet aan gehouden.
Ik denk dat we er nooit achterkomen of er wat verdeeld gaat worden.
  donderdag 30 december 1999 @ 17:01:00 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238313
quote:
op 12-30-1999 om 11:42 AM schreef MrBig het volgende:
Ok, even meningen peilen. Wie van jullie denkt wie het geld (inmidddels verhoogd naar 250.000 ballen netto) gaat verdelen als hij het wint. Er is namelijk meerdere keren in het BB-Huis gesproken over "Dan krijg jij ook wat...". Misschien ook wel interresant om te weten met wie dan...
Ik denk persoonlijk dat Sabine best wel wat toegstopt gaat krijgen van Bart, als die wint.

Nou als er naast Karin iemand is die NIET MEER geld moet hebben, is het Sabine. Dochter van miljonair, opgegroeid in een landhuis... nee, geef het dan aan Martin

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')