dat is lekker dan.. dan toch maar met de bus.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Er stoppen alleen treinen bij het ijsstadion als er evenementen in Thialf zijn
ik vind ze hondslelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
op feanonline is een poll over het nieuwe shirt. Iemand foto's daarvan?
Dat shirt lijkt precies hetzelfde als die van afgelopen seizoen. Die vind ik enorm lelijk. Ik vind een authentiek shirt veel mooier, dit shirt is me te modern (zelfs voor een 21 jarige, die in de bloei van z'n leven isquote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
op feanonline is een poll over het nieuwe shirt. Iemand foto's daarvan?
Hoera, een slechte generalequote:Jong De Graafschap wint beker voor beloften
Jong De Graafschap heeft vanavond beslag gelegd op de beker. Nadat de Doetinchemers al in de middenmoot waren geëindigd op het hoogste niveau, werd in een spectaculaire finale jong SC Heerenveen verslagen: 4-3. Grote man aan de kant van Jong De Graafschap was Soufian El Hassnaoui met drie doelpunten.
De overige treffer van de Graafschap werd gemaakt door Cerezo Fung-A-Wing. Voor SC Heerenveen waren Donovan Deekman, Luciano Narsingh en Pedro Beda trefzeker. Jong De Graafschap mag door de bekerwinst komend seizoen deelnemen aan de KNVB Beker, eveneens als kampioen jong Ajax.
Er wordt waarschijnlijk vertrokken gewoon vanaf Heerenveen CS. Zal hopelijk vandaag eindelijk eens bekend worden..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
dat is lekker dan.. dan toch maar met de bus.
waar ben ik aan begonnen. 7 uur onderweg voor een afstand waar ik normaal een halftuurtje voor nodig heb.![]()
Yep, vandaag wordt er meer bekend volgens mij. Ook of onze lobby gelukt isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er wordt waarschijnlijk vertrokken gewoon vanaf Heerenveen CS. Zal hopelijk vandaag eindelijk eens bekend worden..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:30 schreef Robinhoo het volgende:
met hoeveel treinen / bussen komen jullie ? of is dat niet bekend
quote:Bron: Flitsnieuws
Supporters van SC Heerenveen worden komende zondag met maar liefst 185 bussen en acht treinstellen naar de Rotterdamse Kuip vervoerd alwaar Heerenveen de bekerfinale zal spelen tegen FC Twente. De bussen zullen bijna tienduizend voetballiefhebbers naar Rotterdam brengen. De treinen ruim achtduizend.
Aiaiai... Die zal niet lekker geslapen hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=10158
Steppe
Wat een onzin. Ik vind VDB goed genoeg en ook Vonk, en Steppe heeft ook goede dingen laten zien, wat hij nu precies aan het doen is weet ik ook niet, maar ga niet zomaar alles een probleem noemen. Van mij hoeven er niet nog meer keepers bij gekocht worden, deze zijn goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef SCH het volgende:
Wat een slechte indruk maakt Steppe zeg.
We hebben volgens mij toch echt wel een keepersprobleem wederom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |