Neehoor, dat niet eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets. Sedan is graag van de ophef.
Of niet Sedannetje?
Heerlijk ontopicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Kusje
Daar houden Singles wel van(wow, wat mooi ontopic...)
Dankje!quote:
Ik voel me raar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Hoe is het nu met jou eigenlijk...?
kom dan gezellig mee naar het strandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
ik wil ook soenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik dan natuurlijk hier mag posten
wat een lef!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, oh dat is natuurlijk een enorm voordeel tegenover het niet-single zijn.![]()
Ik postte hier ook weleens toen ik geen single was.
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.quote:
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent het een beetje onbewust aan het verdringen ofzo?
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. Waarom denk je dat?
van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik was single toen ik hier mijn 1e post kwam doen, ff niet single geweest en nu weer wel.
Ik voelde me er toch nog beetje bijhoren en ik ben zolang single geweest dat ik een vast lidmaatschap heb denk ik.
Dacht ik al beetjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, omdat je zegt dat het voelt dat het nooit gebeurd is
Het is toch ook erg snel gegaan tussen jullie? Dan lijkt me dat niet gek. En nog even snel een cliche erachteraan: tijd is je grootste vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me raar.![]()
Aan ene kant mis ik voormalig lief en aan de andere kant niet. Ik ben er ergens verdrietig over, maar mijn hart voelt dat weer niet zo.Kan het niet zo goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof het nooit gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |