ik heb voor bijna 270 euro voor renate gestemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb bijna 250 euro TEGEN renate gekocht. en nu?
Het gaat om de stand van vanochtend 11 uur. Die was close voor Renate Jeroen en Amber en Bobby stond ergens verder onderaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:01 schreef Danny het volgende:
Om even voor 17:00 stond renate bovenaan. ik heb haar toen, met geKOCHTE credit helemaal omlaag gestemd. Twee tellen later stond ze weer BOVENAAN. Dat vond ik al raar. Op zich is de kans dat er veel mensen dergelijke hoeveelheden credits hebben staan is niet zo groot, maar de kans dat die binnen 3 minuten ziet dat renate helemaal onderaan staat EN haar weer helemaal omhoog stemt is ook niet al te groot.
Als ik de mensen hier hoor hebben sommigen megaveel credits werkelijk gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
OMGquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
flutoplossing, en oplichting, kennelijk ben je ook nog te laf om op pm`s te reageren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Serieus? Dan verdien je duidelijk teveel aan deze websitequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook jij bent bekocht. Nu ze uitgaan van de stand vanaf gisteren. Kijk, los van het geld gaat het natuurlijk om het spel dat we speelden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je ook niet ... voor hetzelfde geld wou de achterban van Bobby of anderen net beginnen met stemmen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij redactie hard kan maken dat Renate zonder de hacks onderaan had gestaan (al dan niet samen met Bobby) dan gaat de huidige nr1 er dus uit
je kunt 't ook zien als investering natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Serieus? Dan verdien je duidelijk teveel aan deze website
Ik zo rond de 60 euro. Met opties op nog 40 euro voor 19:50.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:04 schreef pim-metje het volgende:
[..]
ik heb voor bijna 270 euro voor renate gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je deel gedaan, doe nu niet alsof je de redactie bent en de verantwoordelijkheid draagtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Pl0x het volgende:
Jongens dit was de beste oplossing Anderswaren we uren beziggeweest
Flikker jij nou maar eens op, ga WoW spelen ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Pl0x het volgende:
Jongens dit was de beste oplossing Anderswaren we uren beziggeweest
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef pim-metje het volgende:
[..]
flutoplossing, en oplichting, kennelijk ben je ook nog te laf om op pm`s te reageren.
Het is niet handig om kijkers tegen in je harnes te werpen dan verlies je nog meer geld.
nee, want ik was voorlopig nog doorgegaan met stemmen. renate was er hoe dan ook uitgegaan, zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook jij bent bekocht. Nu ze uitgaan van de stand vanaf gisteren. Kijk, los van het geld gaat het natuurlijk om het spel dat we speelden.
Renate had ECHT een kans erin te blijven hoor
Er blijken toch nog mensen te stemmen. Credits generen noem je dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Espabilado het volgende:
Overigens, waarom staat het stemmen nog open als er al beslist?
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Als de bug nu dan weg is laat ons dan kiezen tussen die 2 en niet de overlevers dan is het eerlijk er is dan nog een uur te stemmen door ons Dan is het een eerlijke oplossing
slechte oplossing, dan moet je de credits die de rest van de dag zijn gebruikt om te stemmen zeker terug geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.
wie zegt dat jij de enige bent die er grof geld aan wil besteden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, want ik was voorlopig nog doorgegaan met stemmen. renate was er hoe dan ook uitgegaan, zoals ik al zei.
Je weet zelf ook dat dit een kutoplossing is die JULLIE het beste uitkomt. Bied je excuses aan en geef mensen maar het geld terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.
Top idee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Als de bug nu dan weg is laat ons dan kiezen tussen die 2 en niet de overlevers dan is het eerlijk er is dan nog een uur te stemmen door ons Dan is het een eerlijke oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |