abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:12:40 #276
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68599451
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef wimpeyV het volgende:
Iedereen, die credits heeft uitgegeven om Renate erin te houden, c,q uit te stemmen. hebben m.i een beetje simpel geredeneerd, omdat Renate al had aangegeven, ongeacht de stemmen, eruit te stappen, dus weggegooid geld/credits door eigen toedoen.
dat maakt niks uit .... je mag stemmen op wie je wilt daar betaal je voor ....
Renate eruit of niet maakt geen bal uit ... ook deze stemmers worden beduveld zo
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68599560
Ik ben wel pissed dat ik al 3 dagen probeer aan te kaarten dat er ws voornamelijk frauduleus gestemd wordt door middel van aanmaken nieuwe accounts waar je 5 gratis credits krijgt waarmee je kan stemmen op de deelnemers pagina. En daar wordt niks mee gedaan. En nu 1 beveiligingslek en er wordt meteen overtrokken gereageerd.
pi_68599632
Die lek was er al vanaf het begin, nu inene vandaag wordt de boel gehackt?
Sorry maar ik geloof er geen bal van, krijg hier een heel naar gevoel bij :s
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
pi_68599750
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef Espabilado het volgende:
Ik ben wel pissed dat ik al 3 dagen probeer aan te kaarten dat er ws voornamelijk frauduleus gestemd wordt door middel van aanmaken nieuwe accounts waar je 5 gratis credits krijgt waarmee je kan stemmen op de deelnemers pagina. En daar wordt niks mee gedaan. En nu 1 beveiligingslek en er wordt meteen overtrokken gereageerd.
dit is ook opgelost
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:22:00 #280
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68599883
Ik heb net Bram gesproken en natuurlijk baalt hij als geen ander hiervan. Dat de gekozen oplossing niet ideaal is geweest snapt hij ook, maar face it; welke oplossing zou nu WEL hebben volstaan?
Ik heb de toezegging gekregen dat iedereen die na 11:40 gestemd heeft zijn credits terug gaat krijgen de komende dagen. Er zullen vast mensen zijn die meer willen dan alleen dat, maar ik hoop echt dat we het daarbij kunnen laten.

Ja, dit was een enorme blunder.
Ja, er was paniek en er is te overhaast een 'oplossing' gecreëerd die compleet verkeerd heeft uitgepakt.
Maar ik geloof niet dat Bram's intenties zijn om de mensen een oor aan te naaien en ik weet zeker dat jullie die mening in principe delen, anders had je in eerste instantie nooit geld uitgegeven aan de streams en stemmen.

Er kunnen nu twee dingen gebeuren.
De eerste is dat iedereen massaal de Bunker links laat liggen. Op dat moment pak je Bram natuurlijk terug, want daarmee help je de bunker financieel om zeep.
De tweede is dat we ons hier overheen zetten en gewoon doorgaan met kijken en stemmen, in de wetenschap dat de lekken zijn gedicht en dit feitelijk een kinderziekte is, waar Bram eigenlijk niet eens schuldig aan is. Ze laten een website bouwen en gaan er vanuit dat die veilig is. Dat blijkt niet het geval te zijn en niemand baalt daar meer van dan Bram zelf.

Ik persoonlijk hoop dat we ons hier gezond kritisch overheen zetten, gewoon weer mee gaan doen en B&B de tweede kans geven die ze verdienen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68599988
Nou Bram, ik heb me kostelijk vermaakt het afgelopen uur. Draai alles terug en je hebt mijn zegen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68600220
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef snetje het volgende:

[..]

dat maakt niks uit .... je mag stemmen op wie je wilt daar betaal je voor ....
Renate eruit of niet maakt geen bal uit ... ook deze stemmers worden beduveld zo
:.......... Ik had in deze best vervelende situatie alleen over de situatie van Renate, die ongeacht het aantal stemmen AL had besloten eruit te gaan, vrijwillig of onvrijwillig. Ook al zou ze om 11.40 uur op de 1e plaats hebben gestaan. Dan hadden de voorstanders van Renate beter het geld voor een taxi richting Gouda kunnen doneren. ........................................ Ik heb GEEN commentaar gegeven op streamers, die op andere "overlevenden" hun credits hebben uitgegeven. Zeker in de situatie van Bobby is zijn gedwongen vertrek wel discutabel, ongeacht mijn mening over hem.
pi_68600358
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:19 schreef galiegalder het volgende:

[..]

dit is ook opgelost
Oke goed, maar de stand van 11:40 had dus ws (ook) al frauduleuze stemmen.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:50:48 #284
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68601306
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Espabilado het volgende:

[..]

dat is nogal een speculatie die je daar als waarschijnlijkheid deponeert.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68601444
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Zucht. Nee.

Ik had die dag daarvoor al flink wat geld besteedt aan Bobby, en de ochtend daarna (vanochtend dus) was het verschil niet zo groot.
Ron Paul 2012
pi_68602338
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:

[..]

Valt wel mee toch. Er kwamen genoeg berichten langs paar dagen geleden al van 10minutemail om e-mailadressen mee te genereren om meer accounts te openen, die per definitie 5 credits krijgen. Ook maar één gebruikte credit daarvan voor een stem is een frauduleuze stem imo. Dus 'nogal een speculatie' klinkt nogal zwaar voor een simpel feitje... ik zeg ook niet dat het om duizenden stemmen gaat.

Ik snap niet waarom over dat zo onverschillig wordt gedaan en nu pas gefixt en bij vinden van een lek alles wel meteen op z'n kop staat. Ik krijg bijna zin om een bekende zin van ene heer Van Gaal te herhalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Espabilado op 02-05-2009 21:30:25 ]
pi_68602357
Danny, we gaan gewoon weer verder met kijken, wat voor oplossing er ook zou zijn geweest, je doet het nooit goed voor iedereen.
Een leermomentje zeg maar
pi_68605098
TT: "Ben beroemd"
* op fok

[quote name='qwerty99' date='02-05-2009, 21:47' post='1638387']
Ja mensen ik Pieter vlasblom a.k.a Pl0x
Heeft weer eens een Whitehatter job uitgevoerd
Deze website had een Bug in het credit systeem

KLIK!
[/quote]

__!
pi_68605135
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:

[..]

IK WIL EEN UNBAN
pi_68605219
Wie is dat? iemand die mij faked ofzo?
pi_68605538
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pl0x het volgende:

Ja. Ik zou hem maar eens even hacken om hem een lesje te leren.
Ron Paul 2012
pi_68605661
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Pl0x het volgende:

Zou ik ook zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')