Ik heb net Bram gesproken en natuurlijk baalt hij als geen ander hiervan. Dat de gekozen oplossing niet ideaal is geweest snapt hij ook, maar face it; welke oplossing zou nu WEL hebben volstaan?
Ik heb de toezegging gekregen dat iedereen die na 11:40 gestemd heeft zijn credits terug gaat krijgen de komende dagen. Er zullen vast mensen zijn die meer willen dan alleen dat, maar ik hoop echt dat we het daarbij kunnen laten.
Ja, dit was een enorme blunder.
Ja, er was paniek en er is te overhaast een 'oplossing' gecreëerd die compleet verkeerd heeft uitgepakt.
Maar ik geloof niet dat Bram's intenties zijn om de mensen een oor aan te naaien en ik weet zeker dat jullie die mening in principe delen, anders had je in eerste instantie nooit geld uitgegeven aan de streams en stemmen.
Er kunnen nu twee dingen gebeuren.
De eerste is dat iedereen massaal de Bunker links laat liggen. Op dat moment pak je Bram natuurlijk terug, want daarmee help je de bunker financieel om zeep.
De tweede is dat we ons hier overheen zetten en gewoon doorgaan met kijken en stemmen, in de wetenschap dat de lekken zijn gedicht en dit feitelijk een kinderziekte is, waar Bram eigenlijk niet eens schuldig aan is. Ze laten een website bouwen en gaan er vanuit dat die veilig is. Dat blijkt niet het geval te zijn en niemand baalt daar meer van dan Bram zelf.
Ik persoonlijk hoop dat we ons hier gezond kritisch overheen zetten, gewoon weer mee gaan doen en B&B de tweede kans geven die ze verdienen.
Zie wat ik kijk:
trakt.tv