Bunker 2, 3...duidelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt 't ook zien als investering natuurlijk
Sowieso zou iedereen die sinds gisteravond heeft gestemd zn gekochte votes moeten terugkrijgen. Dat levert ze iig weer goodwill op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ga ik wel m'n 1000+ credits terugwillen
Ik vind het allemaal te toevallig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Espabilado het volgende:
Het lijkt me overigens ook zéér sterk dat iemand de methode van Pl0x gebruikt had. Ik denk dat hij de eerste en enige is die dat lek vond. Verwacht eerder frauduleuze stemmen door de 5 gratis credits bij aanmaken nieuwe accounts.
Als ze ook maar beetje klantenbinding/PR-minded zijn daar zullen ze niet zo dom zijn om mensen het gevoel te geven bestolen te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso zou iedereen die sinds gisteravond heeft gestemd zn gekochte votes moeten terugkrijgen. Dat levert ze iig weer goodwill op.
vind je het heel gek dat er op je gejaagd word?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ontving binnen enkele minuten 26 pm's van deze user, wij hebben gekozen voor deze oplossing om zo aan de hand van resultaten van 11:40 de overlevers inzicht te geven en hen een keuze te laten maken tussen de overlevers die op de 7e en 8e plaats stonden om 11:40.
Wat is er nou toevallig aan? Ik heb Renate vandaag al zo'n 200 votes gegeven. Gisteren ook al zoiets, ik was NOG van plan om haar 250 votes te geven.quote:
door weer allemaal nieuwe credits aan te gaan schaffen .... dacht het nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Joylove het volgende:
Als de bug nu dan weg is laat ons dan kiezen tussen die 2 en niet de overlevers dan is het eerlijk er is dan nog een uur te stemmen door ons Dan is het een eerlijke oplossing
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als ze ook maar beetje klantenbinding/PR-minded zijn daar zullen ze niet zo dom zijn om mensen het gevoel te geven bestolen te zijn.
Nouja de eindverantwoordelijkheid van de beslissing die nu genomen wordt ligt bij B&B.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.
De eindverantwoordelijke zijn gewoon de mensen van The Bunker en niemand andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg vervelend voor B&B, omdat dit niet hun fout is. Ik weet zeker dat ze zo ook helemaal geen geld willen verdienen. Het is de fout van IWEBWARE die sommigen onnodig op kosten heeft gejaagd.
1 PM was voldoende geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef pim-metje het volgende:
[..]
vind je het heel gek dat er op je gejaagd word?
Waarschijnlijk is er toen een hack gepleegd met een enorme stem-attack, maar dit is speculeren, kan 't me voorstellen als enige valide reden.quote:
Ja, maar je hebt ook zoiets als overmacht. Ze kopen een product in en de bijbehorende kennis. Zo'n grote bug waarbij het gaat om ECHT GELD van ECHTE KLANTEN is echt een enorme fout van de websitemaker. Dat mag je B&B niet helemaal aanrekenen. Zij zijn echter nu wel degenen die het moeten fixen met de kijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nouja de eindverantwoordelijkheid van de beslissing die nu genomen wordt ligt bij B&B.
Ik denk ook niet dat Dementor hier aangevallen wordt, maar hij treed hier op als spreekbuis toch????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap dat de emoties hoog oplopen, willen jullie wel in ogenschouw nemen dat het niet de schuld van Dementor is. Hem als zondebok nemen is niet netjes, de fout ligt bij de websitebouwer.
Doet vrijwel niemand behalve pim-metje denk ik die niet helemaal 100 is dat ie 20+ pm's gaat versturenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap dat de emoties hoog oplopen, willen jullie wel in ogenschouw nemen dat het niet de schuld van Dementor is. Hem als zondebok nemen is niet netjes, de fout ligt bij de websitebouwer.
men onderschat mij regelmatig en dat moet eigenlijk gewoon zo blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bunker 2, 3...duidelijk![]()
Dom ben je niet, maar dat kan ook niet anders na al die jaren
jullie zijn oplichters en jullie hebben ons gelokt met valse informatie, in de hele show beslissen wij bijna niks, zelfs de exit beslissen wij niet.quote:
als gebruikers mag ik dat b en b wel aanrekenen, en b en b vechten het maar verder uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook zoiets als overmacht. Ze kopen een product in en de bijbehorende kennis. Zo'n grote bug waarbij het gaat om ECHT GELD van ECHTE KLANTEN is echt een enorme fout van de websitemaker. Dat mag je B&B niet helemaal aanrekenen. Zij zijn echter nu wel degenen die het moeten fixen met de kijker natuurlijk.
Sorryquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef Danny het volgende:
[..]
men onderschat mij regelmatig en dat moet eigenlijk gewoon zo blijven
Ik heb steeds de stemmen wel in de gaten gehouden, en als je kijkt dat iedereen gemiddeld 1500 stemmen heeft en Renate 3000 en ik zie hier dat mensen honderden credits gekocht hebben voor haar omhoog en beneden stemmen dan denk ik niet dat er een grote hack is geweest... ik denk zelf nogsteeds dat de enige fraude is geweest het aanmaken van meerdere accounts per IP om te kunnen stemmen met de gratis credits. En dat heb ik 3 dagen geleden al aangekaart.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er toen een hack gepleegd met een enorme stem-attack, maar dit is speculeren, kan 't me voorstellen als enige valide reden.
Na de eliminatie gaat toch iedereen op 0, staat duidelijk in de FAQ.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, als iedereen op 0 gaat dan hou ik ermee op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |