Kijk.... Kansloosheid is natuurlijk één van de kernwaarden van een goed internetforum. Het forum, dat zijn wij allemaal en zodoende leeft er een beetje kansloosheid in iedere Fokker, geheel los van de verdere tekstuele of visuele bijdrage op frontpage, forum of fobo.
Maar zo nu en dan komt er wel eens een TBO topic in de AT lijst en dan druk je toch. En eigenlijk kwam ik zo tot de ontdekking dat ik geen haar beter bendan de betalende TBO kijkers die daar posten, alleen wat minder dommig.
Want waar die fijne klanten lekker credits aftikken om dit soort berichten te kunnen posten:
quote:
Ja ik ben sadistish wel hierom.. Ik gun dat luie domme troel geen peuken. (Renate) en ik besef me dat ik de andere er ook mee naai. Boeit me verder niet. Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is als ze geen sigaretten meer krijgen dat ze dan de reden ook horen. Bedoel er is masaal op nee gestemd.
Lijkt me wel zo handig !! Door dat idiote kutgedrag heeft Renate het dus voor de hele ploeg vernaggeld.
Kunnen wij gewoon gratis en voor niets meegenieten van dit zwakzinnigencircus.
Naar ik begrijp zitten we dicht tegen een stemronde aan. Nu is dus de tijd om in te stappen:
THE BREADCRUMS ONLINE begint
hier.