Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
En dan verder ook totaal geen passies of interesses, alleen een beetje gamen en computeren.
Ik ken er ook maar 1, kom er vaak zat. (oom van me namelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:35 schreef Sport_Life het volgende:
Ken slechts 1 persoon uit mijn omgeving die zo is, dus valt toch wel mee?
(en nee, ben het niet zelf)
Nee, jij hebt de stap gezet om je opleiding af te maken en een woning te zoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef babipangang het volgende:
bedoel je mij hier ook mee? 26 jaar, sinds 3 maanden pas eigen woning, bezig met MBO opleiding waar ik nog 1 jaar te gaan heb. Nou het maakt me helemaal niks uit
Waar staat dat dat moetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
..op een bepaalde leeftijd moet je toch eens volwassen worden en een baan/appartement/vriendin zoeken of desnoods eens gaan reizen?
Waarom denk je dat je 10 jaar bij de IBG zit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
7 jaar over een mbo/hbo opleiding doen? Volgens mij kan dat niet eens
Blijkbaar wel. Ik vraag me altijd af hoe die mensen dat met hun studiefinanciering doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
7 jaar over een mbo/hbo opleiding doen? Volgens mij kan dat niet eens
Je krijgt dus 10 jaar cadeau van IBGquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik vraag me altijd af hoe die mensen dat met hun studiefinanciering doen.
Niet op MBO of HBO niveau...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je 10 jaar bij de IBG zit?
Er zijn echt wel opleidingen die zo lang duren.
Niet dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je krijgt dus 10 jaar cadeau van IBGAlles daarna moet je zelf betalen. Maar daar ging dit topic niet over.
Dus als je eerst 5 jaar over de ene studie doet (en je P na 2 jaar ofzo haalt) mag je daarna nog switchen om 5 jaar een andere studie te doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je krijgt dus 10 jaar cadeau van IBGAlles daarna moet je zelf betalen. Maar daar ging dit topic niet over.
Hmm,..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
Te kansloos voor woorden is dat, van die mannen die al eind twintig/begin dertig zijn en die totaal niets van hun leven hebben gemaakt. Vrijgezel, al 7 jaar met een Mbo/Hbo-opleiding bezig zijn en nog in zo'n studentenhuis, of nog erger: bij hun oudersleven. En dan verder ook totaal geen passies of interesses, alleen een beetje gamen en computeren. Zo'n leven is nog leuk als je 21 bent maar op een bepaalde leeftijd moet je toch eens volwassen worden en een baan/appartement/vriendin zoeken of desnoods eens gaan reizen?
De reactie: 'moeten ze toch zelf weten' zal hier wel komen, maar als je alles zo bekijkt kan de helft van alle KLB-topics wel dicht.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus als je eerst 5 jaar over de ene studie doet (en je P na 2 jaar ofzo haalt) mag je daarna nog switchen om 5 jaar een andere studie te doen?
Tuurlijk niet. Je krijgt 4 jaar stufi, eventueel kun je daarna nog 3 jaar lenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus als je eerst 5 jaar over de ene studie doet (en je P na 2 jaar ofzo haalt) mag je daarna nog switchen om 5 jaar een andere studie te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |