quote:DEN HAAG - President Barack Obama heeft vrijdag een brief aan koningin Beatrix gestuurd, waarin hij zijn medeleven betuigt met de slachtoffers van het drama donderdag in Apeldoorn. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten.
ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom een brief aan Beatrix ? WTF heeft zij ermee te maken.
Zij is toch niet omgekomen of wel ?![]()
![]()
![]()
Ze was net zoveel toeschouwer als de andere mensen op die kruising. Of heeft iedereen op die kruising een brief gehad van Oboema.
Heb jij hun adressen, dildo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
Ze was net zoveel toeschouwer als de andere mensen op die kruising. Of heeft iedereen op die kruising een brief gehad van Oboema.
Even deze LBO-zwakstroom bevestigende post quotenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
Ach. Het CDA kan ook berichtjes sturen 10 minuten na de ramp.quote:
Dus jij zou als je Obama was alleen omgekomen mensen een brief sturen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
Als nederland ooit getroffen wordt door een monster als godzilla of een predator ofzo dan hoop ik dat ie jou als eerste opvreet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Het CDA kan ook berichtjes sturen 10 minuten na de ramp.
Dus waarom Beatrix niet even vragen aan alle omstanders of ze hun adres kunnen Twitteren.
Zou het?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef Tristessa het volgende:
Die breef heeft hij heus niet zelf geschreven hoor.
Omdat mailtjes of smsjes zo lastig in een archief opgeborgen kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waarom hij een BRIEF heeft gestuurd?
ik bedoel... WTF? waarom niet een mailtje of een smsje of een belletje?
want trix heeft geen printer?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat mailtjes of smsjes zo lastig in een archief opgeborgen kunnen worden.
Ook zoe handgeschreven met een pritt-correct-rollert.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waarom hij een BRIEF heeft gestuurd?
ik bedoel... WTF? waarom niet een mailtje of een smsje of een belletje?
Of een telefoon met een hele kleine inboxquote:
Een beetje president Twittert tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat mailtjes of smsjes zo lastig in een archief opgeborgen kunnen worden.
En heeft een zwarteberriequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een beetje president Twittert tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |