eigen ervaringquote:[..]
Als je goedkope troep gebruikt "verneuk" je je speaker, wanneer je kwaliteit speakers gebruikt kunnen ze 30 jaar (!) mee!, eigen ervaring!,![]()
d:)b
quote:Was een keer aan het schuren in de garage, kwam met mijn luiter tegen de plank aan, die erg trilde, dit voelde erg lekker, kwam toen bijna klaar,
ik haalde het schuurpapier van de schuurmachine af, en legde mijn penis tegen de trillende schuurplaat aan,
het heeft ongeveer 2 seconden geduurt tot ik klaarkwam, en mijn sperma had ik een meter ver weg gespoten, de schuurplaat en werkbank plakten van het sperma.
voor één keer leuk, niet te vaak.
quote:Erg lief als je zo'n ventje van 11 betrapt!, :-*
Ik zou hem rustig zijn gang laten gaan en met een schuin oog naar het schokkende lijfje kijken,
Wanneer hij klaargekomen was zou ik naar hem toelopen en ik liefdevol mijn hand op zijn bezwete schouder leggen en vragen of het lekker was, :-*
Hij zou zich wezenloos schrikken, dan zou ik hem een kus op zijn warme schouder geven en zeggen dat ik het niet erg vindt en zeggen dat ik het zelf ook wel doe, en dat het er bij hoort, :-*
En dan weer naar mijn stoel lopen en doen of er niks gebeurd is, :^
Zijn hart klopt hem dan nog in zijn keel, maar de spanning is weg! d:)b
Het ventje komt tot rust en loopt rustig zonder gewetens bezwaren weg!, :-* d:)b
Groetjes.quote:Ik lees dat Kucin het bij het rechte eind heeft!, d:)b
De jongere schrijvers hebben het direct over pedofilie, maar niet alle liefde is seksueel getint!,
Die schrijvers die dat denken hebben nog weinig levenservaring, oordeel niet voordat je zeker weet!, het komt voor mij erg kwetsend over!, en dat hebben de schrijvers niet in de gaten,
Groetjes van Ronnie.
oh. em. gee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:54 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, wat een pedo![]()
[..]
![]()
![]()
En iemand ide hem aanspreekt op zijn pedopost![]()
[..]
Groetjes.Ronnie
![]()
wtfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:54 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, wat een pedo![]()
[..]
![]()
![]()
En iemand ide hem aanspreekt op zijn pedopost![]()
[..]
Groetjes.Ronnie
![]()
quote:Zijn er heteros die op shemales vallen ?Wou ik gewoon eens weten
quote:hm shemales kunnen echt fkng hot zijn!
is wel n droom ja
quote:ben hetero
maar een shemale met een mooie vrouwe lichaam en dan een slang
dat is best wel mooi
je bent niet de enige
ik heb trouwens een vriendin maar die mag dit nog niet weten
quote:Hey,
Ik ben zelf een jongen, en heb lingerie van men moeder gevonden (jarretelles,nylonkousen,pakjes enz) en ik draag deze graag.. Ik masturbeer me er dan ook op, maar niet op haar lingerie..
Ik schaam me hier wel voor..
Ik vraag me dan ook af wat vrouwen hiervan vinden..
Heeft iemand dit nog? Enige raad?
en dit MOET wel fake zijn:quote:Hey knappen meisjes erop af als je geil wordt van gebruikt wc-papier?
quote:Ik ben vrouwenondergoed gaan kopen en ik heb zo zin om erin te poepen nu kvind gwn zooo geil Iemand die hier ook van houd?
1) ik weet dat het goor is, dus al je da vind, begin dan nie te zeveren zeg dan gwn "1"
2) ja het wordt een grote rommel
3) ja elke keer alsk het doe film ik het & dit is prive,, dus nee je krijgt niet (alsof iemand het wil )
4) wrm ik het leuk vind? kweenie, men lichaam heeft er gwn zo zin in, geen reden, tis gwn lekker...
5) ja vaak fantaseer ik ervan dat een meisje in het bijzijn van mij in haar poept met haar onderbroekje aan en dat we daarna lekker neuken (zelf bedacht )
ik hoop op veel deftige reacties & vragen
neeee, op FOK zitten alleen normale mensen, kom nouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:20 schreef Peter het volgende:
Nu weet je ook waarom het keldertje niet zomaar toegankelijk is![]()
die site kan er ook niks aan doen dat er mensen rondlopen die het geil vinden om in hun moeders' lingerie te schijtenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:25 schreef DragonFire het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee! Hahahahhaha wat een berichten. Vooral het poepbroekje mijn god.
Wat is dat voor een rare site?
quote:Wanneer ik bij iemand zou logeren, en er zou daar een hele lange zacht lederen cape hangen, en die de hele kamer een heerlijke leder geur zou geven, wordt het mij echt moeilijk gemaakt!, :-\
Grote kans dat ik de cape van de hanger zou halen en aan het leer zou ruiken,
Zeer waarschijnlijk zou de cape onder de dekens verdwijnen, en mijn blote lichaam zou ik er snel inrollen,
Al snel zou ik mijn penis met het zachte leer stimuleren tot ik nat van het zweet mijn zaad op het heerlijke leer zou spuiten,![]()
d:)b :y
Uiteraard zou ik de cape goed schoonmaken en het leer ontdoen van mijn klodders sperma die er op liggen,
De cape zou ik weer ophangen zodat het lijkt of er niets gebeurd is, O:)
Wel zou mijn lichaam een heerlijke leergeur aangenomen hebben, misschien ga ik dan wel voor een tweede keer genieten van deze heerlijke cape!,![]()
d:)b :y :-Y
reactie:quote:ik wil graag in mijn broek plassen als ik slaap maar het lukt niet
iemand tips
bedankt
quote:Het lijkt me leuker als je wakker bent. Maar ok: de enige mogelijkheid lijkt me heel veel alcohol drinken. Succes
quote:Wie lijkt het sexy/geil, Om door een lkkre mooie vrouw als toilet worden gebruikt?? IK vind het echt geil! Lkkr afwachtend op me vernedering!!! Vrouwen zijn gewoon SEXY ! Kweet sommige mensen zullen denken wat een gestoorde maar ik vind t wel geil Jullie???
quote:Zou zowieso wel een slaaf willen zijn..
lijkt me geil om door die gene in me bek gepist te worden.. of iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |