quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef SamStar het volgende:
Koninginnedag zal nooit meer het zelfde zijnHopelijk niet hetzelfde als dit jaar inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Kul. Dan had je elke 1,5 meter van de route van enkele kilometers moeten afzetten. Vrijwel onmogelijk en onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Een paar strategisch geplaatste mobiele betonblokken hadden het dus gewoon kunnen voorkomen. Is ook totaal niet ongebruikelijk. Waarom dat in apeldoorn niet is gebeurd zal uit het onderzoek blijken.
Iemand met een pistool o.i.d die de koningin van dichtbij neerknalt, dat lijkt me nog enigszins begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:12 schreef miodzio het volgende:
[..]
Kul. Dan had je elke 1,5 meter van de route van enkele kilometers moeten afzetten. Vrijwel onmogelijk en onbetaalbaar.
Inderdaad, ik erger me dood aan die naïeve reactiesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef miodzio het volgende:
Hij reed gewoon door het publiek, dus daar moet je ook blokken voor zetten.
Jij wilt dus betonblokken op élke vrije meter van de route zetten? Dat is namelijk de enige manier om te voorkomen dat er auto's komen. Lastig voor de bus zelf om er te komen, voor politie en ambulance moet ook mogelijkheid zijn er te komen... zeer lastig dus, en 100% beveiliging bestaat niet.
Zeker, zeker. Dat gaf ik mijn post ook aan, maar toch blijf ik mijn twijfels houden bij dat kleine autotje dat met relatief kleine moeite zo dichtbij kan komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef miodzio het volgende:
Hij reed gewoon door het publiek, dus daar moet je ook blokken voor zetten.
Jij wilt dus betonblokken op élke vrije meter van de route zetten? Dat is namelijk de enige manier om te voorkomen dat er auto's komen. Lastig voor de bus zelf om er te komen, voor politie en ambulance moet ook mogelijkheid zijn er te komen... zeer lastig dus, en 100% beveiliging bestaat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |