Renate valt onder de net door haar gecreerde type "niet puzzelende mens" te vallenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jaaa zo kan ik het ook !
Renate raast als een kei door de puzzel heen ...laat medebewoners verbaast en totaal verbluft aan de zijlijn staan .. Bobby heeft zelfs geen tijd om een up to date verslag te melden ..is hij bij hoekje B raast Renate alweer langs hoekje D !!
terwijl iedereen klaagt over een dipmomentje hoor je Renate er steeds doorheen schreeuwen van kom op !! we kunnen het !! en begint weer als een razende te klappen ...
blablablabla .......
Ze gaan de bunker even blank zetten. Zooitje waterschade, ja heel goed idee. Not.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
de saboteurs mogen uiteraard alle persoonlijke spullen op de bedden plaatsen terwijl de bewoners even weg zijn , we zijn tenslotte niet sadistisch ingesteld
Stond ook in mijn idee ......... alles op bed opstapelen terwijl ze aan het luchten zijn .... 24 uur natte voeten gaan ze niet dood van lijkt mij .
Je bent nog wel een keer genoemd, op de streams.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:
hallo, hier ben ik wederis er nog geneukt?
Meer het tijdstip van DE DIP, waar voor 7 uur niet meer uitgekomen kan worden. Ze worden zwakker en zwakker. Op een gegeven moment kunnen ze de stukjes niet meer vinden en kunnen ze door vermoeidheid de motivatie niet meer vinden om het af te maken, denk ik...quote:
Idd, ik denk niet dat het gaat lukken. Jammer langs de ene kant, maar toch wel leuke afgang voor de groepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meer het tijdstip van DE DIP, waar voor 7 uur niet meer uitgekomen kan worden. Ze worden zwakker en zwakker. Op een gegeven moment kunnen ze de stukjes niet meer vinden en kunnen ze door vermoeidheid de motivatie niet meer vinden om het af te maken, denk ik...
Ze moeten puzzel maken,als de opdracht lukt krijgen ze aankomende avond een 3 gangen menu!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook weer aanwAzigwtf is going on
haha ik mis ook weer alles he
OT: Die nick van jou, di dove sei?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook weer aanwAzigwtf is going on
haha ik mis ook weer alles he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |