tot hier was ik nog blij voor jequote:ik heb een vriendin
tot hier had ik medelijden met jequote:kennelijk moeten we naar Xfactor kijken
tot hier nam ik je serieusquote:Op zich best leuk en ze zingen allemaal ook best goed.
Kijk, nu heeft dit topic potentie!quote:Stacey van Xfactor is KUT
Dat geile, waar haal je dat vandaan?quote:
Tot bloedens toe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, namelijk: zou je haar geven? is nog niet gesteld. Dus bij dezen.
ik zou haar wel gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, namelijk: zou je haar geven? is nog niet gesteld. Dus bij dezen.
Hoe ze doet en praat over haar jongetjes. En die blik in d'r ogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat geile, waar haal je dat vandaan?
Dat zie je toch dat ze dat uitstraaltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat geile, waar haal je dat vandaan?
Geen naakt pics of filmpjes met 21 negers op een Kim Holland site?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoe ze doet en praat over haar jongetjes. En die blik in d'r ogen natuurlijk.
Sorry ik zie het echt nietquote:
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geen naakt pics of filmpjes met 21 negers op een Kim Holland site?
eerst 21 negers regelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.
Door de Bijlmer lopen met een emmer KFC.quote:
Wat? Een perenijsje?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
Stacey? STACEY?
Oh.
Ik dacht Stacey. [ afbeelding ]
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
... en ze zingen allemaal ook best goed ...
Ik zeg ook best goed, sta niet te juichen of een cd te downloaden van hun ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterdEr zitten er 2 bij die kunnen zingen, de rest haalt nooit fatsoenlijk een noot. Vooral dat Whatever zingt belabberd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |