tot hier was ik nog blij voor jequote:ik heb een vriendin
tot hier had ik medelijden met jequote:kennelijk moeten we naar Xfactor kijken
tot hier nam ik je serieusquote:Op zich best leuk en ze zingen allemaal ook best goed.
Kijk, nu heeft dit topic potentie!quote:Stacey van Xfactor is KUT
Dat geile, waar haal je dat vandaan?quote:
Tot bloedens toe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, namelijk: zou je haar geven? is nog niet gesteld. Dus bij dezen.
ik zou haar wel gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, namelijk: zou je haar geven? is nog niet gesteld. Dus bij dezen.
Hoe ze doet en praat over haar jongetjes. En die blik in d'r ogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat geile, waar haal je dat vandaan?
Dat zie je toch dat ze dat uitstraaltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat geile, waar haal je dat vandaan?
Geen naakt pics of filmpjes met 21 negers op een Kim Holland site?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoe ze doet en praat over haar jongetjes. En die blik in d'r ogen natuurlijk.
Sorry ik zie het echt nietquote:
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geen naakt pics of filmpjes met 21 negers op een Kim Holland site?
eerst 21 negers regelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.
Door de Bijlmer lopen met een emmer KFC.quote:
Wat? Een perenijsje?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als jij zoiets kan vinden van haar geef ik je geld ervoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
Stacey? STACEY?
Oh.
Ik dacht Stacey. [ afbeelding ]
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
... en ze zingen allemaal ook best goed ...
Ik zeg ook best goed, sta niet te juichen of een cd te downloaden van hun ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterdEr zitten er 2 bij die kunnen zingen, de rest haalt nooit fatsoenlijk een noot. Vooral dat Whatever zingt belabberd.
kun je vertellen wie dit is? ik mis iets geloof ik...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:37 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat deze foto van een andere Stacey , je pijn kan verzachten?
Dat zij nog geen oscar gewonnen heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:37 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat deze foto van een andere Stacey , je pijn kan verzachten?
Zoek naar iets in de richting van 'stacey' en 'hoer'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kun je vertellen wie dit is? ik mis iets geloof ik...![]()
![]()
Ik wist dat Friesland achter liep, maar zo ver achterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kun je vertellen wie dit is? ik mis iets geloof ik...![]()
![]()
Het gaat tegenwoordig best goed hoor, maar deze kennelijk gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wist dat Friesland achter liep, maar zo ver achter
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig best goed hoor, maar deze kennelijk gemist![]()
Maar zal mijn google eens aan het werk zetten!
Update: Ben inmiddels volledig op de hoogte![]()
Je voelt ook echt wat er in haar omgaat, als je haar scenes ziet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zij nog geen oscar gewonnen heeft
Dat. Met die juryleden die doen alsof ze verstand van zaken hebben en vervolgens de meest kutte acts helemaal de hemel in prijzen.quote:
Ja, wtf he. Ik heb het 1 keer gezien, met 2 van die brabo meisjes die heeeeel erg vals Music van Madonna zongen, en dan durft die Eric nog te beweren dat ie het goed vond.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat. Met die juryleden die doen alsof ze verstand van zaken hebben en vervolgens de meest kutte acts helemaal de hemel in prijzen.
Stacey kun je tenminste nog naar kijken, da's het enige pluspuntje aan het programma.
Bedankt voor je bijdragequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
Stacey? STACEY?
Oh.
Ik dacht Stacey. [ afbeelding ]
Haha TS zit onder de plakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb een vriendin en kennelijk moeten we naar Xfactor kijken. Op zich best leuk en ze zingen allemaal ook best goed.
En Henk Westbroek ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goed nieuws!
maar liefst 8 leden heeft de Stacey-sucks hyves gekregen!!!
Meest belangrijke is natuurlijk dat de Gordon en Erik van Tijn hyves de actie steunen![]()
Oja, Rachel geeft haar steun ook![]()
http://www.stacey-sucks.hyves.nl/
In stacey?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zitten er nog in ?!?!?!!___!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |