nou succes daar dan meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, heb het erg druk, en ook niet zoveel te melden hier gehad. Voor de rest gaat het even wat minder door allerlei geneuzel. Komt wel goed. Qua buik: never mind. Dat doe ik ook maar niet meer, ik voel het dagelijks weer opspelen. Maar om een third opinion te gaan vragen, nee, geen zin meer in na al die eerdere onderzoeken. Learning to live with it.
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef CherryLips het volgende:
jezus, kom een vertaling van mezelf tegen op een website maar ze hebben het helemaal verkloot.
Of allebei!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
Whehe, dat krijg je van al dat gefeest.
Ik weet zelf nog niet wat ik fijner vindt; koninginnenacht vieren en de volgende dag brak de vrijmarkt bezoeken, of - zoals dit jaar - koninginnenacht thuis blijven en de dag erna flink feesten.
Hoe is dat eigenlijk, Koninginnenacht in Helmondquote:
Ik heb Duvel, dat staat veel te ver van Bavaria af om er zelfs ook maar aan te denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Oh ja, dit topic.
Ik was in Eindhoven, beste Plato. Daar hebben ze ookBavaria
, om je volgende vraag alvast te beantwoorden.
Ik heb gewoon Kriek nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Duvel, dat staat veel te ver van Bavaria af om er zelfs ook maar aan te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |