Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex, met wie ik af had gesproken dat hij me echt met rust moest laten, stond 'toevallig' heel Koninginnenacht zo goed als naast mij met zijn vrienden.
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?quote:
Goede tipquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat hij doet dat met al zijn vrienden zoenen?
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Vertel!quote:
Ik hang in bed, mag dat ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga nog wel straks naar de kroeg, maar ik kreeg het idee dat de rest hier thuis op de bank bleef?
Ik misschien straks nog. Maar eerst ff douchen enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gek! Daarna nog wel geslapen hoop ik?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Helaas niet!quote:
Pfffff..quote:
Pff... Dan zal je wel lekker slapen denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog duffer! Ik ga vroeg naar bed! Ik lag er afgelopen nacht pas om half vijf in en om zeven uur zat ik alweer aan het ontbijt!
Sounds good! Wat is daar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het was echt relaxed vandaag!
Dierentuin was gezelliggeen enkel dood of stil moment
!
Daarna naar de AH geweest en allemaal lekkere dingen gehaald, en daarna in het Vondelpark gelegen met muziek op!
Ik heb niet echt iets gedaan alleenalleen tegen haar aan gelegen, en met mijn mand op en tussen haar been (ze lag een beetje over me heen met haar benen zeg maar)
Zei moest er een andere trein halte uit, en wat daar gebeurde: ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
Ja, inderdaad!quote:
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...quote:
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuisquote:
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je nou morgenochtend weer zo vroeg wakker bent, rond 6 uur ben ik thuis
serieus? zou je daar over smsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij moest er een andere stop uit, toen zei ik: ik loop wel even mee...
En ze wilde me een kus geven...
Die gaf ze op mijn wang
En ik dacht echt "huh ! "
Toen wilde ik haar nog een kus geven, maar die was echt een beetje half op haar mond!!!
![]()
Ik sms haar zodirect wel even daar over...
Wil wel weten wat ze gedaan had als ik haar gezoend had...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan duik ik gewoon bij jou je bedje in hoor!
Knuffelen verplicht!quote:
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je daar over smsen?
Is het niet leuker/spannender/spontaner/romantischer etc als je weer met haar afspreekt en het er op waagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |