quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:54 schreef Probinski het volgende:
[..]
MWHEHEHEHE JA HAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenquote:
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenen ja, je krijgt er een stijve nek van
Maar onder de 2 meter valt dan idd nog mee
ik groei gelukkig niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenen ja, je krijgt er een stijve nek van
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staat
True, dan lijkt het verschil opeens erg grootquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staat
goeie vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?
IPHquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevonden
Met je knar tegen de deurposten oplopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
ik groei gelukkig niet meerwant anders is het niet leuk meer
Ik heb ook altijd een krukje bij mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevonden
dat heb ik soms bijnaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Met je knar tegen de deurposten oplopen
182,5.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?
Dus ik zit onder het gemiddelde.. Als je niet uit je nek lultquote:
Ja denk het wel.. zou niet goed zijn als het gemiddelde van vrouwen 1.82 zou zijnquote:
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?quote:
Die zijn fucking hendig man!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?
Vrouw 169,6.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja denk het wel.. zou niet goed zijn als het gemiddelde van vrouwen 1.82 zou zijn
Ja, echt handig zo'n ding!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |