abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68566953
Des toch reur

Word ik onlangs gebeld door VISA, de credit card club, zegt dat alleraardigste meiske 'spreekt ik meej mijnheer Potjebier?' Dus ik zeg 'dat is 'm, je mag wel jij zeggen hoor' (en ik hoor aan de stem dat 't een lekker ding is ). Zegt ze: 'heeft u 10 minuten geleden voor 3700 dollar iets op internet gekocht?' Dus ikke 'van nee, 't enige wat ik op internet koop is boeken bij Amazon, en dan niet voor dat soort bedragen'. Zegt ze 'dat dachten wij al, de computer haalde deze betaling er meteen uit, omdat hij niet in 't patroon past. Geen probleem, ik boek de betaling terug en wij handelen 't verder af'.

Ik zeg 'de warme douche voor VISA' (en ook voor dat lekker ding ): geeft toch een veilig gevoel dat hun systemen er zo dicht bovenop zitten. Ik was zelfs behoorlijk onder de indruk.

Iemand anders ook goede ervaringen met VISA? Of alleen maar slechte? (Breek me de bek niet open over Mastercard - ik kreeg eens zo'n ding cadeau toen ik een nieuwe auto kocht. Betaal ik er een keer mee, wordt 't bedrag er de dag daarna (en nee, niet einde van de maand) meteen van mijn bankrekening afgeboekt. Bel ik die knakkers, krijg ik een grote bek. Meteen doormidden geknipt; zout op, dat is geen credit card. Sindsdien staat Mastercard op mijn blacklist).
pi_68566989
Hmmm, ik had toch echt aangeklikt 'subforum dienstverlening', maar daar komt 'ie niet terecht. Weird. Kan een mod dit even movelen naar 't juiste subforum? Gracias
pi_68567073
dat scheelt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_68567231
Goed bezig bij Visa
Ik heb zelf ook de ervaring dat ze er bovenop zitten. En ook ik heb slechte ervaringen met Mastercard
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Boks-Chick vrijdag 1 mei 2009 @ 22:11:34 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68573190
hij staat braaf in dienstverlening hoor, tis je toch zelf gelukt
lolwut
pi_68587500
Echt heel netjes!
Dit soort berichten geven idd een veilig gevoel, aangezien vele een credit card zien als een onveilig betaal middel.
pi_68615579
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef Jonathon het volgende:
Echt heel netjes!
Dit soort berichten geven idd een veilig gevoel, aangezien vele een credit card zien als een onveilig betaal middel.
Dat is het natuurlijk ook wel - als iemand zomaar voor $3700 kan kopen op een ander z'n credit card.
Als een betaalmethode veilig zou zijn zou dit soort puinruimen achteraf niet nodig zijn.
Goud kan je niet bijdrukken
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:50:28 #8
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_68752622
Tja, je hebt alleen de gegevens nodig die op de kaart staan. Geen pincode of wat ook. Als je gegevens per ongeluk een keer gelekt zijn op internet dan ben je de sjaak.

Er bestaan trouwens diverse fora waar CC gegevens verhandeld worden het schijnt dan sommige lui die sjit random kunnen genereren. Lekker als jou gegevens erbij zitten. Goede service van Visa. Heb zelf een Studenten mastercard. Me pa heeft een Visa en is ook een keer gebeld met een dergelijk verhaal.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:52:31 #9
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68848279
Goeie service idd.
Hallon!
  zondag 10 mei 2009 @ 12:53:37 #10
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_68867999
Toch ook een positief Mastercard verhaal
ik bestelde bij een australische website 4 blu rays (stuk goedkoper daar en zelfde regio als hier)
nog geen 5 minuten later word ik gebeld mastercard of ik zojuist daar een daar een betaling had gedaan
bleek dat het regelmatig gebeurde dat CC nummers na betaling bij die website op het net waren beland
anyway CC kaart werd geblokeerd en binnen 2 dagen een nieuwe
achteraf heb ik nooit hoeven betalen voor die blu rays maar ze zijn wel toegestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tumble op 10-05-2009 12:58:42 ]
Life never gets darker then midnight
pi_68868038
Mastercard heeft mij ook een keer keurig gebeld of de transactie wel in orde was.
Dat was het
pi_68932467
Kijk dat is nou eens top! warme douche voor die Visa Toko. Heb je RADAR ingelicht?
75 topics = FIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')