Jawel, want het WO heeft geen februari instroom. Niet voor de studie die ik wil volgen in elk geval. Effectief betekent dat dus een half jaar geen school, en dan in september 2010 beginnen met mijn WO studie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:12 schreef GlowMouse het volgende:
Als je toch WO wilt doen, is het antwoord op je vraag niet zo relevant. Als je voor hoger onderwijs betaalt, kun je aan elke instelling voor hoger onderwijs studeren.
Het gaat om collegegeld, niet om stufi.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Renesite het volgende:
Stop zetten en per september weer aanzetten. of een overbrugging regelen met IBG. Weet alleen niet hoe lang zo'n overbrugging mag duren (half jaar of b.v. 2 maanden) Dat zou je ff moeten uitzoeken. Mijn broer had van mei - september wel een overbrugging.
Het eerste jaar van inschrijving is 2008-2009, dus dat wordt hem niet.quote:Op het verzoek van degene die is ingeschreven voor een opleiding aan een hogeschool wordt de inschrijving tijdens het eerste jaar van inschrijving voor de propedeutische fase van een bacheloropleiding of, indien die fase niet is ingesteld, de eerste periode in een bacheloropleiding met een studielast van 60 studiepunten beëindigd met ingang van de tweede hele maand volgend op de maand waarin dat bestuur het verzoek heeft ontvangen;
Oh, dan betaal je alleen van Februari > Februari (het college geld) Want het eind van de opleiding is ook in februari. Komt denk ik op hetzelfde neer. Iedereen die in februari begint met een studie doet dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het gaat om collegegeld, niet om stufi.
Als je in februari klaar bent met de gehele opleiding dan kun je je geld terugkrijgen. Maar halverwege stoppen lukt niet zomaar, dan kan alleen in het eerste jaar (van maart t/m augustus, en omdat de laatste 2 maanden niet mogen dus eigenlijk maar van mei t/m juni).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dan betaal je alleen van Februari > Februari (het college geld) Want het eind van de opleiding is ook in februari. Komt denk ik op hetzelfde neer. Iedereen die in februari begint met een studie doet dat.
Weird. Dat zal betekenen dat alle februari instromers niet de mogelijkheid is gegund om na hun P over te stappen. Terwijl je per die datum wel schoolgeld mag betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je in februari klaar bent met de gehele opleiding dan kun je je geld terugkrijgen. Maar halverwege stoppen lukt niet zomaar, dan kan alleen in het eerste jaar (van maart t/m augustus, en omdat de laatste 2 maanden niet mogen dus eigenlijk maar van mei t/m juni).
Je betaalt van februari t/m augustus en daarna van september t/m augustus. Krom maar zo is de wet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weird. Dat zal betekenen dat alle februari instromers niet de mogelijkheid is gegund om na hun P over te stappen. Terwijl je per die datum wel schoolgeld mag betalen
Ok. Sure hope so..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Je moet je in februari gewoon UITSCHRIJVEN bij die hogeschool, en als je teveel betaald hebt krijg je dat terug.
Zoals je kunt lezen lukt dat niet. Je betaalt een half jaar voor nop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Je moet je in februari gewoon UITSCHRIJVEN bij die hogeschool, en als je teveel betaald hebt krijg je dat terug.
Hmm.. dan toch maar eens goed erover nadenken of ik dat half jaar niet toch maar gewoon volg... Bedoel , het is ook betaald, dan ben ik ook wel zo Hollands (al ben ik een Limbo) om daar ten volste gebruik van te makenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen lukt dat niet. Je betaalt een half jaar voor nop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |