Sport 1 had het sowieso al dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:04 schreef easyphp het volgende:
Waarschijnlijk gaat het Champions League voetbal volgend jaar naar een betaal zender
Schrijf de klacht dan in ieder geval wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef zomaareennaam het volgende:
je bent de klacht vergeten daarom doe ik dat maar voor je:
klacht: dat het niet eerder gebeurt is!
Inderdaad gewoon achter de decodert en moet je eens kijken hoe snel die terug zijn .... ha,ha.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef zomaareennaam het volgende:
je bent de klacht vergeten daarom doe ik dat maar voor je:
klacht: dat het niet eerder gebeurt is!
decoders terug? zijn die ooit weg geweest dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef omapietje het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon achter de decodert en moet je eens kijken hoe snel die terug zijn .... ha,ha.
Ik betaald oke voor linkse propeganda als pauw & zwarteman, nova, nos journaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef mickeyD het volgende:
hehe eindelijk?
ik houd niet van voetbal, kijk dus ook geen voetbal, en lul niet, ik ben niet de enige, maar moet er wel voor betalen, programma's op de nederlandse zenders worden verschoven of gecanceled voor voetbal waar geen nederlander in voorkomt..
maar ik mag wel betalen..
wordt tijd dat de kijker gewoon gaat betalen voor wat ie wil zien..
mooie actie![]()
![]()
Beetje egoïstisch nietwaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sport 1 had het sowieso al dus ik zie het probleem niet.
Tenzij er een bom in het stadion ontploft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef mickeyD het volgende:
nee ik ook niet, maarja, beetje nieuwsgaring hoort erbij he..
als er een bom ontploft zit je dr toch naar te kijken he?
ik nog steeds niet naar dat voetbal..
dus...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef Inverted_World het volgende:
Don't care, hopelijk komt er iets leuks voor in de plaats. Voetbal_!
Zolang het je zelf niet raakt is er niets aan de hand? Is dat de maatschappij van tegenwoordig?quote:
Nou, er zijn wel ergere dingen in de wereld dan CL voetbal niet op het publieke net te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zolang het je zelf niet raakt is er niets aan de hand? Is dat de maatschappij van tegenwoordig?
Niet dat ik zelf geen Sport 1 heb, maar desalniettemin treurig dat het niet meer op een publiek net te zien is.
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:04 schreef easyphp het volgende:
Waarschijnlijk gaat het Champions League voetbal volgend jaar naar een betaal zender
EN is het niet meer op NOS te zien! Ook SBS & RTL kunnen niet genoeg bieden!
En dat kan jij bepalen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel ergere dingen in de wereld dan CL voetbal niet op het publieke net te zien.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |