Maak die foto eens in een hoek van 90 graden tov de kas. Of zoek een andere hoek. Dit is een beetje een standaard kiekje wat niet zo heel erg boeit. Dat komt door die hoek met dat grond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:03 schreef Le_Bloc het volgende:
Zit al een tijdje te twijfelen of ik niet eens een keertje mee zal gaan doen.. Maarja, beginner en geen inspiratie voor de afgelopen onderwerpen. Nu toch misschien maar eens een poging gaan wagen, misschien met de volgende foto:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je commentaar!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak die foto eens in een hoek van 90 graden tov de kas. Of zoek een andere hoek. Dit is een beetje een standaard kiekje wat niet zo heel erg boeit. Dat komt door die hoek met dat grond.
Waarschijnlijk omdat het voor mij ook een emotionele lading heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
fok... waarom neem je dan meteen het beste lied ooit ... damn. *snik*
Je hebt hem al weet ik veel hoe lang te goed maar door een "ietwat" rommelige periode is het er niet van gekomen, maar mijn creatieve draai aan je inzending van een paar maanden geleden is hier te vinden. Hoop dat het geen enorme anti-climax wordt na al dat wachten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:
Oh dat is wel leuk. Jammer dat mijn foto's van de bloeiende bomen ("mooiste straatje in de stad" volgens mijn kleine broertje) niet zo goed gelukt zijn.
Oh dankjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef P_B het volgende:
Tja, dat wordt wel weer een flinke uitdaging deze maand. Vooralsnog volkomen niet geïnspireerd maar dat past dan weer heel goed bij mijn jachtterrein: het altijd levendige en bruisende Amstelveen...![]()
[..]
Je hebt hem al weet ik veel hoe lang te goed maar door een "ietwat" rommelige periode is het er niet van gekomen, maar mijn creatieve draai aan je inzending van een paar maanden geleden is hier te vinden. Hoop dat het geen enorme anti-climax wordt na al dat wachten...
Ik hoor het wel als ie 60x40 aan je muur hangt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dankje. Ik vind hem tof. Daar zit er idd een leuke B&W in, die heb ik er zelf niet uit kunnen krijgen. Leuk dat je de moeite hebt genomen om hem nog een keer te maken voor mij
.
Ghehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef P_B het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als ie 60x40 aan je muur hangt...Maar als je hem binnen hebt gehaald dan verwijder ik hem weer. En geen dank hoor!
Ik hoop voor je dat dat geen representatieve weergave is van Terneuzenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef Timmos het volgende:
Terneuzen..
[ afbeelding ]
Groter
Eens kijken of de bordjes ''Checkpoint'' hier nog staat in Terneuzen..
Er blijven nieuwe mensen hangen, dat sowieso. Maar of dat nu aan de samenwerking met andere fora toe te schrijven is is lastig te zeggen, een gedeelte wel denk ik. Die samenwerking bevalt iig tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:51 schreef Ymke het volgende:
Modjes even een vraagje, hebben jullie het idee dat de samenwerking met andere fora succesvol is? Blijven er meer mensen op Fot hangen nu?
Ik heb geen idee , ik ben hier niet meer zo vaak , was enkel nieuwsgierig
Niet om te zeuren maar wat bevalt er dan prima? Ik vind het idee van samenwerken echt leuk . Maar ben zo benieuwd naar de resultatenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er blijven nieuwe mensen hangen, dat sowieso. Maar of dat nu aan de samenwerking met andere fora toe te schrijven is is lastig te zeggen, een gedeelte wel denk ik. Die samenwerking bevalt iig tot nu toe prima.
Het is stiekem een tvpquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat geen representatieve weergave is van Terneuzen.
Ow, heet ze zo...quote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef PKfotografie het volgende:
hmmmm mag ik als import Brabo roepen dat Eindhoven mijn stad is?
want dit is voor mij de meest interessante foto die ik tot nu toe gemaakt heb van Eindhoven (kom er nooit. en eigenlijk zeker nooit met een camera .
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou ja. maak een foto van een kerk en een kar met paard en je bent er toch?![]()
(en ik wil nu eens GEEN lego bouwerken zien !!!)
Mijn idee, wat doe je!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou ja. maak een foto van een kerk en een kar met paard en je bent er toch?![]()
(en ik wil nu eens GEEN lego bouwerken zien !!!)
Mooi gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef Ynske het volgende:
ha ik heb er nog een van mijn stad. als in de stad waar ik in geboren ben...
[ afbeelding ]
met de Pancratiuskerk in Heerlen
van de hefbrug daar zijn bij mooi weer (zonsondergang bv. ) leuke foto's te maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk woont in het prachtige Alphen aan den Rijn...
... wij hebben Archeon ...
* blue_funk legt de camera maar weer weg
in die categorieheb ik er ook nog wel eentje van Parijsquote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef Ynske het volgende:
ha ik heb er nog een van mijn stad. als in de stad waar ik in geboren ben...
[ afbeelding ]
met de Pancratiuskerk in Heerlen
Dan pak je toch 1 van de bekende straatartiesten? "Maak mij blij maak mij blij.. koop een krantje bij mij!"quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
in die categorieheb ik er ook nog wel eentje van Parijs.
maar goed... hoe rotterdam te fotograferen zonder te gaan beginnen over skyline, euromast e.d. ...
neeeeee, vorige week bijna dezelfde foto genomen om eventueel als inzending te doenquote:
Is een detailfoto van die plek niet veel interessanter? Van een van de bovenste verdiepingen bijvoorbeeld, die halverwege doormidden zijn 'gezaagd' en waar van alles loshangt.quote:
Net even wat geprobeerd van de skyline, maar eigenlijk best boring. Ik heb niet de juiste lenzen om het perfect vast te leggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn inzending. Om heel eerlijk te zijn ben ik er niet 100% tevreden mee. Maar ik vond dit onderwerp het interessantste van alle andere die ik op de foto heb genomen, en dat zijn de klassiekers zoals de Oldehove, Grote Kerk, skyline (in hoeverre Leeuwarden die heeft) en de waag. Het zaailand vond ik een leuk onderwerp omdat daar in Leeuwarden nogal wat gedoe om was geweest of het wel of niet volgebouwd mocht worden. En zoals je op de foto ziet... ze zijn al aardig aan het slopen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |