abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:50:42 #51
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_68575084
Onterechte klacht. Als ze het niveau van de uni nou eens dusdanig hoog maken dat je er alleen maar terecht kan met een gezond IQ en dat je wel aan de bak moet om het te halen, dan zijn al die ongemotiveerde mensen ineens veel meer gemotiveerd. Dan zijn de lessen op hun niveau. En al die rukjosti's die nu vinden dat er ongeïnteresseerden zijn, die haken af omdat het dan te moeilijk is en kunnen mooi naar het HBO.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:55:15 #52
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68575269
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef Michielos het volgende:
eens met TS.
Ook erg zijn van die "studenten" die de heletijd alles beter weten, de grootste muil hebben en de onvoldoendes voor hun rekening nemen door telkens een 3 of 4 te halen x11111
Precies zo eentje heb ik bij mij in de klas, en er iets van leren? Nee hoor, de volgende les zeikt hij net zo hard.

Maar dat is niet eens zo erg, ik heb een ergere in de klas, die zeikt, verneukt mijn les, praat met haar vriendinnen en scoort voldoende na voldoende. Fijn dat je je vriendinnen voor de duizendste keer over je schoenen verteld maar verstoor mijn les niet.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:58:06 #53
168255 J.Herrer
pi_68575394
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee, dat is als een parasitaire tumor om je heen hangen en hopen dat ze op jouw succes en kennis mee kunnen liften voor een hoger cijfer en later de kuthuillie uithangen en zich verbazen als ze het uiteindelijk niet halen.
Je bent gewoon jaloers dat jij daar nooit op gekomen bent
Ik had die opleiding met m'n ogen dicht gehaald dus niet zo haten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68575900
Wat heb ik toch een hekel aan die "braafste jongetje van de klas" - types . Kan me voorstellen dat het vervelend is als iemand niet goed meewerkt aan een project ofzo, maar wtf boeit jou het als iemand anders z'n tentamens niet haalt en/of ongemotiveerd is Hou je lekker bezig met jezelf man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')