klinkt alsof de accu niet gedetecteerd kan worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:52 schreef LethalNinja het volgende:
hij is nu aangesloten via de adapter, zodra ik hem loskoppel is mijn laptop meteen uit
There's your problem..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ga altijd voorzichtig om met mijn laptop. Ik gebruik hem uitsluitend voor m'n studie en nu dit.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm zodra je zelf gaat knutselen vervalt de garantie toch? Ik heb gelukkig nog (all care)garantie tot januari volgend jaar. Volgende week maar eens bellen.
Een accu kun je altijd loshalen! Zit gewoon achter een klepje, er hoeft niks voor te worden geschroefd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm zodra je zelf gaat knutselen vervalt de garantie toch? Ik heb gelukkig nog (all care)garantie tot januari volgend jaar. Volgende week maar eens bellen.
nope, dat hoefde ik niet te doen, ik ga nu ff kijken of ik de accu batterij los kan halenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef 8D het volgende:
Aanvulling op hierboven:
Sterker nog, toen je die laptop uit de doos haalde, moest je de accu er zelf nog in plaatsen.
En je hebt hem wel nieuw gekocht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nope, dat hoefde ik niet te doen, ik ga nu ff kijken of ik de accu batterij los kan halen
Jup, via een vriend van me via een project van de UT twentequote:
Mensen die UT Twente zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup, via een vriend van me via een project van de UT twente, kreeg daardoor een paar honder euro korting. Gelukkig maar dat ik nog tot januari 2010 garantie heb, maar toch, mooi dat 't nu gefixt is en dat ik weet wat ik in de toekomst kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |