wat is er jongen?quote:
ik kan me niet herinneren dat koninginnedag ooit onschuldig was, ik heb met koninginnenacht me de aandacht van mijn carnavalsflirt laten welgevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen koninginnedag overleeft? Dronken? gehoereerd?![]()
Hoorde het van Apeldoorn. wel erg. Koninginnedag heeft zijn onschuld verloren.
Xiance wil geen woorden maar daden van jequote:
je dorpsgenoot die zich met carnaval al op een presenteerblaadje was komen aanbieden ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat koninginnedag ooit onschuldig was, ik heb met koninginnenacht me de aandacht van mijn carnavalsflirt laten welgevallen
Dat is wel een beetje een misplaatste vraag...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen koninginnedag overleeft?
Hoorde het van Apeldoorn. wel erg. Koninginnedag heeft zijn onschuld verloren.
precies die ja, ik heb er niets mee gedaan hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je dorpsgenoot die zich met carnaval al op een presenteerblaadje was komen aanbieden ?
en nu al met hem afgesproken voor de komende lokale zomerkermis ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies die ja, ik heb er niets mee gedaan hoor.
maar het is wel fijn dat je weet dat er mensen die wel interesse in je hebben, ook al omdat hij niets anders durft.
Al is het intussen wel zo opzichtig en opvallend dat intussen iedereen van die band al genoeg weet volgens mij
Blijkbaar niks...quote:
kijk tv enzoquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu al met hem afgesproken voor de komende lokale zomerkermis ?
Ja, dat heb ik wel meegekregen... Ik bedoel in dit topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk tv enzo
aanslag op de koninklijke familie, 7 doden, tig gewonden..
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel meegekregen... Ik bedoel in dit topic
Nu maar hopen dat ze het niet openmaakt en gaat lezen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Bericht van moeders... pakketje is binnen. Thanx
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze het niet openmaakt en gaat lezen...
Ja, fucker, dat had ik ook kunnen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook nog aan. Maar dat doet ze toch niet. Ze zal het naar NY sturen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, fucker, dat had ik ook kunnen doenVeel goedkoper. Naar de VS is 19 euro namelijk. Als ik het mee had genomen naar de states en daar opgestuurd, had het me drie dollar gekost of zo.
ja ik had er wel aangedacht maar misschien moest je tig dingen meenemen uit Nederland voor Jan en Alleman. Dus ik vond Amstelveen wel dichtbij. Moeders had al zoiets van: huh? post voor jou?? hahah was even vergeten te vertellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
Muts
Nou ja, niks meer aan te doen. Ik had er natuurlijk ook eerder wat van kunnen zeggen, maar heb er niet bij stilgestaan.
Zijn er geen andere productiehuizen waar je aan de slag kan/wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |