Doe je S en tante pret de groeten van me?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My fav foods. Ik ben dingen heel snel beu, en ik hou van pittig en mediterraans. Nou uitkomst dus!
Sinds een paar jaar doen we 2x per jara Hoeremettapas. Stel van die kakelvrouwen bij mekaar (and the occasionel gay guy) warabij iedere 1 tapas maakt voor de hele groep en meeneemt. Hoop eten, hoop drank, hoop schunnige taal en gezelligheid.
Jullie nederlanders met je boterquote:
Zeker als je asperges ophebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, je hoeft er echt niet met je neus in te hangen om de damp die daar van af slaat te ruiken hoor
nu jij geen collega meer bent mag je niet meer mee, of komt het agenda technisch niet goed uit ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe je S en tante pret de groeten van me?
)als je dit nog leest vantevoren tenminste)
dan wil ik daar graag wel eens het recept van wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jullie nederlanders met je boterGewoon in olijflie met kaas
Hahaha, ik mocht toch al nooit meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu jij geen collega meer bent mag je niet meer mee, of komt het agenda technisch niet goed uit ?
Geloof me, als je asperges ophebt dan wil je je zo snel mogelijk boven de pot weg hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef Xiance het volgende:
ik zal wel weer zon uniek geval zijn.. maar ik ruik met een beetje pech alleen als ik gescheten heb :S
of zouden die 800 toiletblokjes die mn moeder in de pot hangt dan toch effect hebben?!
Ik denk eerder dat je neus het niet meer doetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef Xiance het volgende:
ik zal wel weer zon uniek geval zijn.. maar ik ruik met een beetje pech alleen als ik gescheten heb :S
of zouden die 800 toiletblokjes die mn moeder in de pot hangt dan toch effect hebben?!
Jawel hoor, net als alle andere werkdagen, alleen is het nu dan ECHT weekend!quote:
ja maar, ja maar, jij ruikt toch ook gewoon naar roosjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef Xiance het volgende:
Ik gebruik nooit boter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jullie nederlanders met je boterGewoon in olijflie met kaas
veel plezierquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef Yoppie het volgende:
Nou mannen, ik snel mij over een filevrije snelweg naar mn huisje, alwaar het bier koud in de koelkast ligt te wachten tot het geopend wordt door mij.
Mocht ik niet meer posten hier, fijn weekend allemaal
Goed weekendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef Yoppie het volgende:
Nou mannen, ik snel mij over een filevrije snelweg naar mn huisje, alwaar het bier koud in de koelkast ligt te wachten tot het geopend wordt door mij.
Mocht ik niet meer posten hier, fijn weekend allemaal
echte boter of margerine ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Xiance het volgende:
ik gebruik overal boter
en op brood met kaas vooral zo dik mogenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |