Serieus he.. als die lui gaan demonstreren bij de komende herdenking van deze aanslag, dan ga ik naar apeldoorn, damn zeg!quote:
maar is toch loos alarm? net als de vorige keer ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
Serieus he.. als die lui gaan demonstreren bij de komende herdenking van deze aanslag, dan ga ik naar apeldoorn, damn zeg!
Kan dat niet met vriendje dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef MisterO het volgende:
ff de stad in, kga vanavond naar Amsterdam met de crew![]()
Damn wat is het heerlijk om vrijgezel te zijn
Je ne sais pas. Heb alleen 's middags gedronken en 's avonds niet meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gistermiddag te snel en of te veel gedronken of iets verkeerds gegeten ?
en wel licht ontbeten met thee en beschuitjes zonder beleg, of hooguit rookvlees ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Heb alleen 's middags gedronken en 's avonds niet meer.
Ja water en cola. En ik volede me toen al niet helemaal lekker.
"s nachts ging het mis. EN nu... ja, nou ja, draait een beetje maar that's it.
Vanavond hoerenmetapasavond {
Vandaag? Alleen melk en een banaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wel licht ontbeten met thee en beschuitjes zonder beleg, of hooguit rookvlees ?
melk en banaan liggen volgens mij best zwaar op de maag, dus krijgt hij nog niet echt reust om te herstellenquote:
Hij MOET! Vanavond moet ik schranzen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
melk en banaan liggen volgens mij best zwaar op de maag, dus krijgt hij nog niet echt reust om te herstellen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Heb alleen 's middags gedronken en 's avonds niet meer.
Ja water en cola. En ik volede me toen al niet helemaal lekker.
"s nachts ging het mis. EN nu... ja, nou ja, draait een beetje maar that's it.
Vanavond hoerenmetapasavond {
quote:
en jij doet weer je tapaskunstje met kookroom van Konmarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My fav foods. Ik ben dingen heel snel beu, en ik hou van pittig en mediterraans. Nou uitkomst dus!
Sinds een paar jaar doen we 2x per jara Hoeremettapas. Stel van die kakelvrouwen bij mekaar (and the occasionel gay guy) warabij iedere 1 tapas maakt voor de hele groep en meeneemt. Hoop eten, hoop drank, hoop schunnige taal en gezelligheid.
Nee, ik wijk een beetje af en maak sushiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij doet weer je tapaskunstje met kookroom van Konmar
als ik alles op zijn plek heb moest jij maar eens heel snel asperges komen etenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:34 schreef Xiance het volgende:
vanavond eet ik lasagne.. alleen... thuis...
mijn god! ik word een huismus
en dit keer zit je wel ruim in de ingredienten ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wijk een beetje af en maak sushiVISLOZE sushi dan wel he
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My fav foods. Ik ben dingen heel snel beu, en ik hou van pittig en mediterraans. Nou uitkomst dus!
Sinds een paar jaar doen we 2x per jara Hoeremettapas. Stel van die kakelvrouwen bij mekaar (and the occasionel gay guy) warabij iedere 1 tapas maakt voor de hele groep en meeneemt. Hoop eten, hoop drank, hoop schunnige taal en gezelligheid.
Lekker met boterjus, ei en ham...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kan die ook echt wel dagelijks eten in het voorjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |