Dat gebeurd vanzelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ademen schijnt ook wel vrij essentieel te zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken kan je van een aantal ook meteen de recensies opvragen. Wat ze wel en niet leuk vinden enzo.
Dat is andere koek. Daar kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar het is dus niet als zure pietjes bedoeld. Het is voor behoud van deze reeks. Hij is al vaker door deen
postst gesloten geweest door de mods en admins. En dat willen we voorkomen want er zijn veel mensen die plezier beleven aan dit topic.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je komt naar me toe en ik weet van niks?
Okay, ik geef het op. Damn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
joh na de 3e heb ik het niet meer gezegd omdat er mensen paars aanliepen
maar dat besef je niet omdat ik er geen jackshit meer over zeimet gevolg dat bij een conflict zoals deze je teruggrijpt naar resultaten uit het verleden. allez ge doet maar he. ik slaap er niet minder om
ik ga niet 3 jaar teruglezen, forget about it![]()
Volgens mij wijzen we ook allemaal naar onszelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef zbbrox het volgende:
De pietjes laten zich persoonlijk een beetje kennen door mensen aan te wijzen. Das onredelijk. Lijkt wel een vete.
Kheb geen ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Betekend dat dat het lekker weer wordt dit weekend?
Meer wordt er ook niet gezegd. Zorg gewoon dat je posts iets te zeggen hebben, thats all.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat is andere koek. Daar kan ik me in vinden.one smiley posts zijn lame.. en de reeks moet blijven natuurlijk
De pietjes laten zich persoonlijk een beetje kennen door mensen aan te wijzen. Das onredelijk. Lijkt wel een vete.
Peace, mannen!
nee zeker niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
poepen en piesen is het enige dat echt moet toch?
Zo'n roze?quote:
Kijk er nu al anders tegenaan. Merci mnr. Go hunt voor die lekkere manskerel in je bedje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Kop op.
Weet je hoe ik het zie? Misschien is het wel een hele goeie wisseling. Verandert de structuur hier, is toch prima? Over niet zo lang van nu heb ik een ontzettend leuke vent naast me in bed liggen en dan ben ik het bed niet uit te krijgen
En jij gaat naar Amsterdam, dus je hebt niet eens tijd om te Fokken dan!
Geloof me brox, over een paar weken van nu, kijk je er heel anders tegenaan dan dat je nu doet
Ik niet, maar ik zal die persoonlijke posts wel even negeren.quote:
Opscheppen dat je een meisje over de dijk gedragen hebt dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Opscheppen hoort er dus niet bij..
[..]
Idd
Hey babe..!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen over evt nieuwe regels...
Maar het is wel leuk als het ook nog te begrijpn is voor mensen die er niet bij waren zeg maar
(Dat lijkt me DE regel voor singles, zorg dat buitenstaanders het ook kunnen volgen)
Haha! Mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kijk er nu al anders tegenaan. Merci mnr. Go hunt voor die lekkere manskerel in je bedje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |